WRC: Πώς σχεδιάζει να διαχειριστεί τον χρόνο των Ροβανπέρα και Οζιέ η Toyota το 2024

Ο επικεφαλής της ομάδας Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Toyota Gazoo Racing σκοπεύει να κατανείμει τις συμμετοχές των Σεμπαστιάν Οζιέ και Κάλε Ροβανπέρα στο WRC το 2024.

WRC: Πώς σχεδιάζει να διαχειριστεί τον χρόνο των Ροβανπέρα και Οζιέ η Toyota το 2024

Σε συνέντευξη Τύπου σήμερα Δευτέρα (20/11), η ιαπωνική ομάδα κατασκευαστών παρουσίασε τους Έλφιν Έβανς και Τακαμότο Κατσούτα ως το δίδυμο πλήρους απασχόλησης για την επόμενη σεζόν, ενώ όρισε επίσης τους Σεμπαστιάν Οζιέ και Κάλε Ροβανπέρα ως οδηγούς μερικής απασχόλησης GR Yaris Rally1.

Ενώ η συμφωνία αυτή δεν είναι καινούργια για τον Οζιέ, καθώς συμμετείχε μόνο σε επιλεγμένους γύρους το 2023, σημαίνει ένα βήμα πίσω για τον 23χρονο Φινλανδό Ροβανπέρα, ο οποίος έχει κατακτήσει το πρωτάθλημα οδηγών για δύο συνεχόμενα χρόνια.

Μιλώντας αποκλειστικά στο WRC.com μετά την είδηση, ο επικεφαλής της ομάδας Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα επιβεβαίωσε ότι ο Ροβανπέρα και ο Οζιέ δεν θα μοιράζονται το ίδιο αυτοκίνητο το 2024 - που σημαίνει ότι θα πρέπει να ληφθούν αποφάσεις σχετικά με το ποιον ορίζει η ομάδα για να συγκεντρώσει βαθμούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών σε κάθε γύρο, ειδικά σε σενάρια όπου τόσο ο Οζιέ όσο και ο Ροβανπέρα συμμετέχουν στο ίδιο ράλι.

Όπως έχει η κατάσταση, ο Κατσούτα μπορεί να κληθεί να κάνει στην άκρη για το ζευγάρι σε ράλλυ όπου συμμετέχουν και οι δύο.

«Για να είμαστε δίκαιοι», δήλωσε ο Λάτβαλα, «ως κατασκευαστής, δεν είναι το καλύτερο πράγμα όταν έχεις οδηγούς που κάνουν μόνο το μισό πρωτάθλημα, επειδή θέλουμε να έχουμε οδηγούς που κάνουν ένα πλήρες πρωτάθλημα για τους τίτλους. Αλλά, σε αυτή την κατάσταση, πρέπει επίσης να σκεφτούμε ότι επενδύουμε για το μέλλον.

Ο Τάκα (σ.σ. Κατσούτα) θα τρέξει ολόκληρη την σεζόν, αλλά ευτυχώς υπάρχει η δυνατότητα να μετακινηθούμε και να παίξουμε λίγο με τους οδηγούς. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί αν ο Σεμπ (Οζιέ) και ο Κάλε (Ροβανπέρα) είναι και οι δύο στον ίδιο αγώνα, κάτι που είναι πολύ πιθανό.

Ο Τάκα έχει ήδη βρεθεί σε αυτή την θέση φέτος, οπότε δεν είναι κάτι καινούργιο γι' αυτόν», πρόσθεσε ο Λάτβαλα. «Στην πραγματικότητα, νομίζω ότι θα είναι [υποψήφιος για βαθμούς] περισσότερο του χρόνου ως τρίτος οδηγός απ' ό,τι φέτος ούτως ή άλλως».

Ο Λάτβαλα παραδέχτηκε ότι, αν και η ύπαρξη δύο οδηγών μερικής απασχόλησης στην ομάδα είναι εφικτή για το 2024, δεν είναι μια ρύθμιση που θα ήθελε να συνεχίσει μακροπρόθεσμα.

«Ταιριάζει αρκετά καλά τώρα, επειδή ο Σεμπ θέλει να κάνει μισή σεζόν, αλλά στο μέλλον, δεν ξέρουμε τι θέλει να κάνει. Θα έλεγα ότι, ειλικρινά, δεν είναι επιθυμία μας να συνεχίσουμε με δύο οδηγούς να κάνουν τη μισή σεζόν, αλλά σε αυτό το σημείο, ταίριαζε».