Premium SUV σε παλιά τιμή και ετοιμοπαράδοτο

Απλά, καθημερινά αμάξια για το ευρύ αγοραστικό κοινό έχουν ακριβύνει σε πολλές περιπτώσεις τουλάχιστον 5.000 ευρώ.

Premium SUV σε παλιά τιμή και ετοιμοπαράδοτο

Αν γυρίσουμε το χρόνο δύο με τρία έτη πίσω και συγκρίνουμε τις τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων τότε με σήμερα, θα δούμε τεράστιες διαφορές. Απλά, καθημερινά αμάξια για το ευρύ αγοραστικό κοινό έχουν ακριβύνει σε πολλές περιπτώσεις τουλάχιστον 5.000 ευρώ. Οι εξαιρέσεις στον κανόνα είναι απειροελάχιστες και είναι πραγματικά άξιο απορίας, πώς γίνεται κάποια μοντέλα να διατηρούν ίδιες τιμές ή να έχουν δεχτεί μια λογική ανατίμηση.

Μια τέτοια εξαιρετικά σπάνια περίπτωση, είναι το Audi Q3 1.5 TFSI 150 PS. Τώρα στοιχίζει από 33.900 ευρώ, ενώ πριν μια τετραετία ξεκινούσε από 32.900 ευρώ. Απόλυτα λογικό να έχει «πάρει» 1.000 ευρώ μετά από τόσο καιρό, όταν άμεσοι ανταγωνιστές βρίσκονται κοντά στις 40.000 ή μη premium μικρομεσαία SUV να στοιχίζουν τα ίδια ή περισσότερα λεφτά.

Παρά την άκρως συμφέρουσα και ανταγωνιστική του τιμή για τα νέα δεδομένα, το Q3 1.5 TFSI είναι και πλήρως εξοπλισμένο σε όλα τα επίπεδα και περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- τα παρακάτω:

  • 7 αερόσακους
  • Αυτόνομο φρενάρισμα
  • Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
  • Προβολείς LED
  • Αυτόματη ρύθμιση προβολέων
  • Αισθητήρα φωτός και βροχής
  • Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών
  • Σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8,8 ιντσών
  • Διζωνικό κλιματισμό
  • Σπορ δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι
  • Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών

Ο πλούσιος αυτός εξοπλισμός ενισχύει περεταίρω και την πολυτέλεια που διαθέτει ο θάλαμος των επιβατών του Audi Q3. Τα μαλακά πλαστικά σε πολλές επιφάνειες, ο πολυτελής διάκοσμος και η πολύ γεροδεμένη κατασκευή, κάνουν αμέσως τη διαφορά. Την απαραίτητη πλέον ψηφιακότητα του ταμπλό ενισχύουν ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και η κεντρική οθόνη 8,8 ιντσών, η οποία ενσωματώνεται αρμονικά στην κονσόλα και δεν μοιάζει σαν ξένο στοιχείο. Παράλληλα, το μικρομεσαίο γερμανικό SUV είναι σε θέση να καλύψει πλήρως και τις ανάγκες σε χώρους. Στο πίσω μέρος του εσωτερικού διαθέτει πολύ αέρας για τα πόδια, το κεφάλι και αρκετό ωφέλιμο πλάτος. Επίσης το πορτ μπαγκάζ θα χωρέσει πολλές αποσκευές (535 λίτρα), ενώ χάρη στο συρόμενο πίσω κάθισμα μεγαλώνει αμέσως στα 675 λίτρα.

Πολύ ταιριαστός στο αμάξωμα του Audi Q3, είναι και ο 1.500άρης 4κύλινδρος turbo κινητήρας, με το σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων σε συνθήκες χαμηλού φορτίου για μείωση της κατανάλωσης και ρύπων. Μια λειτουργία που δεν την αντιλαμβάνεται καθόλου ο οδηγός, παρά μόνο από την σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 150 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής στις 1.500-3.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων πετυχαίνει μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 6,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 142 γρ./χλμ. (99 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Το γραμμικό σε λειτουργία αυτό μοτέρ χαρίζει και γρήγορες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ.), με τον οδηγό να κινείται άνετα όπου και να βρεθεί.

Άλλωστε το Q3 1.5 TFSI εμφανίζεται και πολύ ισορροπημένο στο δρόμο, μιας και πετυχαίνει ένα ιδανικό συνδυασμό μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Το ενισχυμένο του πλαίσιο και οι ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς με την ορθή ρύθμιση, εξασφαλίζουν ποιοτική απορρόφηση των διαφόρων ανωμαλιών των δρόμων. Επίσης, το Q3 εμφανίζει μικρές κλίσεις σε στροφές, όπου η πρόσφυση είναι μπόλικη και ο χρήστης του είναι σε θέση να κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια, εφόσον θελήσει να πατήσει πιο πολύ το γκάζι.

Πηγή: autogreeknews.gr