Φθηνά μικρά αυτοκίνητα για «Ν» και φοιτητές

Η πλειοψηφία των νέων οδηγών και φοιτητών θα αναζητήσουν ένα φθηνό αυτοκίνητο για να κάνουν τη δουλειά τους.

Φθηνά μικρά αυτοκίνητα για «Ν» και φοιτητές

Η πλειοψηφία των νέων οδηγών και φοιτητών θα αναζητήσουν ένα φθηνό αυτοκίνητο για να κάνουν τη δουλειά τους. Κοινώς, να καλύπτουν τις καθημερινές τους μετακινήσεις, αλλά να μπορούν να κάνουν και μια εκδρομή με την παρέα τους. Σίγουρα ένα καινούργιο μοντέλο είναι σε κάθε περίπτωση καλύτερο, ωστόσο τα λεφτά των γονιών και των παππούδων δεν φτάνουν. Οπότε τη λύση θα δώσει κάποιο μικρό μεταχειρισμένο με χαμηλό κόστος, όπως είναι τα παρακάτω αυτοκίνητα που σας παρουσιάζουμε και πωλούνται κοντά στις 6.000-7.000 ευρώ.

Hyundai i20 1.2

Τα Hyundai έχουν ισχυρή παράδοση στον τομέα της αξιοπιστίας, γεγονός που αφορά και το πρώτης γενιάς i20. Στο βασικό του εξοπλισμό διαθέτει όλα τα απαραίτητα, όπως είναι 6 αερόσακους, air condition, ράδιο CD και τις ηλεκτρικές ευκολίες. Στο εσωτερικό του με την ικανοποιητική ποιότητα, οι χώροι είναι άνετοι για τέσσερις επιβάτες, ενώ αρκετό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 295 λίτρων. Ο 1.2 λτ. κινητήρας των 78 ίππων εμφανίζει καλή ελαστικότητα, εξασφαλίζει καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση. Στο δρόμο, το Hyundai i20 με τις σχετικά σφιχτές αναρτήσεις κερδίζει την εμπιστοσύνη του οδηγού, παρέχοντας καλά επίπεδα άνεσης.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.248 κ.εκ. • Ισχύς: 78 PS/6.000 σ.α.λ. • Ροπή: 118 Nm/4.000 σ.α.λ. • 0-100 χλμ./ώρα: 12,9 δλ. • Μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση: 5,1 λτ./100 χλμ.


Nissan Micra 1.2

Το προγενέστερο, τέταρτης γενιάς Nissan Micra αποτελεί μια τίμια και οικονομική πρόταση αγοράς. Στο βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνει ESP, 6 αερόσακους ράδιο CD και τις βασικές ανέσεις. Το εσωτερικό του διακρίνεται για την εργονομία και τους αρκετά ικανοποιητικούς χώρους για επιβάτες, όπως και το επαρκές πορτ μπαγκάζ των 265 λίτρων. Η ευκολία στην οδήγηση και στους χειρισμούς, η πολύ καλή ορατότητα και η ευελιξία, είναι τα πρώτα στοιχεία που θα εκτιμήσει ο οδηγός στην πόλη. Πολύ καλά χαρακτηριστικά εμφανίζει ο 1.200άρης κινητήρας των 80 ίππων, καθώς έχει την απαιτούμενη δύναμη και είναι ολιγαρκής σε βενζίνη.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.198 κ.εκ. • Ισχύς: 80 PS/6.000 σ.α.λ. • Ροπή: 110 Nm/4.000 σ.α.λ. • 0-100 χλμ./ώρα: 13,7 δλ. • Μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση: 5,0 λτ./100 χλμ.

Opel Corsa 1.2

Το Corsa D (δύο γενιές πίσω) πωλείται και αυτό σε προσιτές τιμές με τον οικονομικό κινητήρα των 1.2 λίτρων. Στις αστικές μετακινήσεις, θα εκτιμηθούν το ελαφρύ τιμόνι και η καλή ελαστικότητα του δυνατού κινητήρα των 1.2 λτ. απόδοσης 80 ίππων. Παράλληλα, στο δρόμο το μικρό Opel αποπνέει συμπαγή αίσθηση και διαθέτει αρκετά καλή οδική συμπεριφορά. Σε επίπεδο ποιότητας τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό και σε επιμέρους επιφάνειες δείχνουν στιβαρά. Μεταξύ των θετικών γνωρισμάτων του μικρού Opel ανήκουν οι άνετοι χώροι, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (285 λίτρα).

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.229 κ.εκ. • Ισχύς: 80 PS/5.600 σ.α.λ. • Ροπή: 110 Nm/4.000 σ.α.λ. • 0-100 χλμ./ώρα: 13,9 δλ. • Μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση: 5,6 λτ./100 χλμ.

Suzuki Swift 1.3

Το πρώτης γενιάς σύγχρονο Swift (παρουσιάστηκε το 2004) ξεχωρίζει ακόμα και σήμερα για τον σπορτίφ και νεανικό του χαρακτήρα εξωτερικά και στην οδήγηση. Η σφιχτή του ανάρτηση, το στιβαρό πλαίσιο και το άμεσο τιμόνι, το καθιστούν ευχάριστο στο δρόμο. Πρόσθετα, είναι εξαιρετικά ευέλικτο και εύκολο στην οδήγηση, χάρη και στις περιορισμένες εξωτερικές του διαστάσεις. Ο 1.3 λτ. κινητήρας με τους 92 ίππους είναι αρκετά σπιρτόζικος και αποδίδει καλά μέχρι τις υψηλές στροφές, όπου όμως παράγει αρκετό θόρυβο. Στο εσωτερικό του με τη λιτή εικόνα έχει γίνει ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών με κάποιες ατέλειες στη συναρμογή. Οι διαθέσιμοι χώροι των επιβατών δεν ανήκουν στα πλεονεκτήματά του, όπως και ο μικρός χώρος αποσκευών των 213 λίτρων.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.328 κ.εκ. • Ισχύς: 92 PS/5.800 σ.α.λ. • Ροπή: 116 Nm/4.200 σ.α.λ. • 0-100 χλμ./ώρα: 11,0 δλ. • Μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση: 6,3 λτ./100 χλμ.

Toyota Yaris 1.0

Το δεύτερης γενιάς Yaris βρίσκεται ψηλά στη λίστα όσων αναζητούν ένα οικονομικό και αξιόπιστο αυτοκίνητο, ειδικά με τον 1.000άρη κινητήρα. Το εν λόγω μοτέρ με τους 69 ίππους έχει το απαιτούμενο νεύρο, όμως προορίζεται κυρίως για αστικές μετακινήσεις, ενώ δεν λείπει ο θόρυβος και η τραχύτητα. Στην οδήγηση εκτιμάται η ευελιξία και η φιλικότητα που προσφέρει. Το τιμόνι του «κόβει» αρκετά, ωστόσο η αμεσότητά του δεν είναι η καλύτερη δυνατή, όπως και η αίσθηση σε πιο σβέλτους ρυθμούς. Το εσωτερικό του διαθέτει πολλούς αποθηκευτικούς χώρους, ενώ σε επίπεδο κατασκευής έχει γίνει ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών, τα οποία δεν ξεχωρίζουν ιδιαίτερα για την ποιότητά τους. Στα πλεονεκτήματά του ανήκουν οι άνετοι χώροι και το συρόμενο πίσω κάθισμα που αυξάνει την πρακτικότητα και διαμορφώνει το πορτ μπαγκάζ από 272 έως 363 λίτρα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 998 κ.εκ. • Ισχύς: 69 PS/6.000 σ.α.λ. • Ροπή: 93 Nm/3.600 σ.α.λ. • 0-100 χλμ./ώρα: 15,7 δλ. • Μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση: 5,0 λτ./100 χλμ.

Πηγή: autogreeknews.gr