WRC: Ο Ροβανπέρα βλέπει την «μεγάλη εικόνα»

Αν και δεν κατάφερε να επαναλάβει την νίκη του στο Ράλι Σαφάρι Κένυας, ο Κάλε Ροβανπέρα δήλωσε ότι ο έβδομος γύρος του φετινού WRC πήγε σύμφωνα με το σχέδιο - το προβάδισμά του στην κορυφή του Πρωταθλήματος Οδηγών αυξήθηκε από 25 σε 41 βαθμούς.

WRC: Ο Ροβανπέρα βλέπει την «μεγάλη εικόνα»

Έπειτα από ένα σερί τριών τέταρτων θέσεων νωρίτερα στη σεζόν, ο υπερασπιστής του τίτλου των οδηγών, Κάλε Ροβανπέρα έχει απολαύσει τρία διαδοχικά βάθρα στην Πορτογαλία, την Ιταλία και την Κένυα. Φτάνοντας στην εκκίνηση στη Ναϊβάσα, ο Φινλανδός παραδέχθηκε ότι το προβάδισμά του θα ήταν στο μυαλό του καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Ενώ φάνηκε να μπαίνει στον πειρασμό να δώσει μάχη την τελευταία ημέρα με τον team-mate Σεμπάστιαν Οζιέ με μια εκπληκτική νίκη στην πρώτη διαδρομή μέσω Malewa - η οποία μείωσε τη διαφορά στα 8,6 δευτερόλεπτα - ο 22χρονος Φινλανδός έμεινε στο σχέδιό του, τερματίζοντας τον αγώνα 6,7 δευτερόλεπτα μακριά από τον οκτώ φορές πρωταθλητή.

«Η μάχη με τον Σεμπ (σ.σ. Οζιέ) έγινε αρκετά στενή στο τέλος και όταν χάνεις τη νίκη για μια μικρή διαφορά όπως αυτή, τότε δεν είναι πάντα το καλύτερο συναίσθημα για έναν οδηγό.

Όμως στο τέλος εξακολουθήσαμε να κερδίζουμε καλούς βαθμούς για το πρωτάθλημα. Έμεινα πιστός στο σχέδιό μου για όλο το Σαββατοκύριακο, οδηγώντας με αρκετά καλό ρυθμό αλλά χωρίς να παίρνω τεράστια ρίσκα. Οπότε το να τερματίζω έτσι είναι πολύ ωραίο.

Δεν πήραμε πραγματικά κανένα τρελό ρίσκο και για να είμαι ειλικρινής δεν είχα κανένα κλατάρισμα ή κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο, οπότε το σχέδιο ήταν να είμαστε γρήγοροι και, φυσικά, όπως πάντα, πρέπει να διατηρείς την πίεση αν υπάρχει κάποιος μπροστά ή πίσω, οπότε αυτό ήταν το σχέδιο να διατηρήσουμε λίγο την πίεση και να δούμε τι θα συμβεί.

Η τελευταία ημέρα ήταν πραγματικά δύσκολη για τα αυτοκίνητα: ειδικά η προτελευταία διαδρομή με πολλή βαθιά άμμο και αυλάκια. Είναι καλό που τα αυτοκίνητά μας ήταν τόσο δυνατά και τα κατάφεραν, γιατί το να έχουμε το 1-2-3-4 για την ομάδα και πάλι εδώ στην Κένυα είναι εκπληκτικό».

Το πρωτάθλημα μετακινείται τώρα από τους κακοτράχαλους δρόμους της Σαρδηνίας και της Αφρικής στις εξαιρετικά λείες και εξαιρετικά γρήγορες ειδικές διαδρομές του Ράλι Εσθονίας και της πατρίδας του Ροβανπέρα, του Ράλι Φινλανδίας.