Σφύζει από δυναμισμό το πρώτο κινεζικό ABT
To όνομα «ABT» είναι συνυφασμένο με το VW Group, τα βελτιωμένα Golf GTI/R και τα κτηνώδη Audi RS. Επειδή, όμως, οι καιροί αλλάζουν και πλέον όποιος δεν «ομιλεί» κινεζικά στον εμπορικό τομέα αποκτά μπελάδες, οι Γερμανοί παρουσιάζουν το πρώτο τους project με βάση μοντέλο Κινέζου κατασκευαστή.
Η GAC έχει την τιμή να κάνει πρεμιέρα για τη φίρμα από Κέμπτεν στην κινεζική επικράτεια, με το κορυφαίο της μοντέλο επιδόσεων Empow R. Ένα είδος «αντι–Hyundai Elantra N», για να κατατοπιστούμε. Μεσαίο σεντάν με εμφάνιση γεμάτη επιθετικότητα και αεροδυναμικά βοηθήματα, 19άρες ζάντες, σεβαστών διαστάσεων αεροτομή, τετραπλές απολήξεις για την εξάτμιση, διαχύτη, μεγάλα φρένα, ειδικές ρυθμίσεις σε πλαίσιο-αναρτήσεις και, πάνω από όλα, 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο κάτω από το καπό. Το Emprow R δεν φτάνει στα 280 άλογα του Elantra N, αλλά μια χαρά κάνουν δουλειά οι 269 ίπποι και τα 400 Nm. Επίσης μπροστοκίνητο, επίσης με μπλοκέ διαφορικό, αλλά μόνο αυτόματο (8άρι κλασικό, με μετατροπέα ροπής).
Η ABT παίρνει την εξαιρετική αυτή βάση, και δημιουργεί ένα αυτοκίνητο που κάλλιστα θα πέρναγε ως το νέο Subaru WRX STI οπτικά. Κόκκινες λεπτομέρειες σε προφυλακτήρες και ακροπτερύγια, ακόμα μεγαλύτερη αεροτομή και διαχύτης, κεντρικά τοποθετημένη τραπεζοειδής εξάτμιση, πολυάκτινες 19άρες ζάντες και ακόμα χαμηλότερη ανάρτηση, για ένα από τα πιο «γεμάτα» και ελκυστικά σπορ σεντάν που κυκλοφορούν.
Σε εξαιρετικό επίπεδο βρίσκονται και οι επιδόσεις, οπότε το Empow R της ABT δεν είναι μόνο «φαίνεσθαι». Το «είναι» του φέρνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός μόλις 5,7 δλ., ισοφαρίζοντας το χρόνο του Honda Civic Type R (0,4 δλ. πίσω από το Elantra N με 8άρι DCT, πάντως)! Τελική δεν ανακοινώνεται, αλλά τα 250 χλμ./ώρα πρέπει να τα έχει «στο νερό».