WRC: Στοίχημα με τον... καιρό το Ράλλυ Κροατίας

Το Ράλλυ Κροατίας (20-23 Απριλίου), το οποίο έχει χαρακτηριστεί ως η πρώτη καθαρά ασφάλτινη συνάντηση της σεζόν του WRC, είναι ένα από τα πιο εξαρτώμενα από τις καιρικές συνθήκες γεγονότα της χρονιάς. Αν έρθει η βροχή, περιμένετε ο δρόμος και το επίπεδο πρόσφυσης να αλλάζει με κάθε διερχόμενο αυτοκίνητο.

WRC: Στοίχημα με τον... καιρό το Ράλλυ Κροατίας

Ακριβώς όπως το Ράλλυ Μόντε Κάρλο μπορεί να ανατραπεί από μια ξαφνική χιονόπτωση στις γαλλικές Άλπεις, έτσι και το Ζάγκρεμπ μπορεί να ανατραπεί με την εμφάνιση ενός σύννεφου - κοιτάξτε μόνο πέρυσι. Θυμάστε την εμπνευσμένη επιλογή του Οτ Τάνακ να χρησιμοποιήσει Pirelli για υγρό καιρό για την τελευταία ημέρα; Μήπως θα έβρεχε; Ίσως; Σίγουρα.

Η προτελευταία διαδρομή ήταν... στεγνή, επιτρέποντας στον Εσθονό να μετατρέψει το μισό λεπτό της διαφοράς σε προβάδισμα. Ομολογουμένως, έχασε τη νίκη εξαιτίας του συνδυασμού δρόμων που στέγνωνε γρήγορα και ενός σκληροτράχηλου Κάλε Ροβανπέρα.

Αλλά αν μιλήσετε με τον Ροβανπέρα για τις συνθήκες στην Κροατία, παραμένει μια ελαφρώς περίεργη γεύση. Να είσαι έτοιμος για το απροσδόκητο - πρώτος στο δρόμο το 2021, βρήκε εκείνο το εξαιρετικά ολισθηρό τμήμα στο τέλος της εναρκτήριας διαδρομής και έριξε το Yaris WRC του σε μια όχθη.

Ο Τάνακ έφτασε κοντά στην νίκη πέρσι, βοηθούμενος από μια έξυπνη επιλογή ελαστικών την Κυριακή

Στη συνέχεια, ο Σεμπαστιάν Οζιέ έφτασε μια ανάσα από το να κάνει το ίδιο πράγμα. Η υπόλοιπη διαδρομή είχε καλή πρόσφυση, αλλά αυτό το τμήμα ήταν γλιστερό σαν τεφλόν.

Αν έρθει η βροχή, περιμένετε ο δρόμος και το επίπεδο πρόσφυσης να αλλάζει με κάθε διερχόμενο αυτοκίνητο, καθώς τα κοψίματα γίνονται βαθύτερα και η άσφαλτος βρωμίζει.

Σε αυτή την περίπτωση, ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Οζιέ θα πρέπει να είναι σε καλύτερη θέση - αλλά ο Γάλλος τα έχει ξαναδεί όλα αυτά και, όπως και οι συνάδελφοί του, δεν θα θεωρήσει τίποτα δεδομένο.

Μπορεί να μην έχει το χιόνι και τον πάγο του Μόντε Κάρλο, αλλά η Κροατία μπορεί να είναι εξίσου επικίνδυνη αυτή την εβδομάδα.



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110