H τιμή της παντοδύναμης Mercedes-AMG S63 802HP στην Ελλάδα
Η πιο δυνατή S-Class και μια από τις ισχυρότερες Mercedes όλων των εποχών βρίσκεται στη χώρα μας. Η ισοπεδωτική S 63 E Performance των 802 ίππων είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία, με τιμή που ξεπερνά κατά σχεδόν 100.000 ευρώ την αμέσως προηγούμενη έκδοση!
Η S63 E Performance ξεκινά στην Ελλάδα από τις 263.540 ευρώ, τη στιγμή που η S580 4Matic Long (μόνο με το μακρύ μεταξόνιο διαθέσιμη η S63 E Performance) εκκινεί από τις 176.550 ευρώ. Είναι χαρακτηριστικό πως από πλευράς κόστους κτήσης, η S-Class δια χειρός AMG τοποθετείται κάτω μόνο από την Maybach S680 4Matic (338.300 ευρώ) και την SL 63 4Matic+ (275.500 ευρώ). Εξίσου χαρακτηριστικό το γεγονός πως πάνω από 73.110 ευρώ αντιστοιχούν σε φόρους (Φ.Π.Α. 45.702 ευρώ, τέλος ταξινόμησης 27.411 ευρώ), οδηγώντας σε κοντά 60.000 ευρώ υψηλότερης τιμής συγκριτικά με τη Γερμανία (από 208.392 ευρώ).
Εμφανισιακά, η S63 E τονίζει τη θέση της μέσω του πακέτου της AMG, που περιλαμβάνει τον χαρακτηριστικό «jet wing» προφυλακτήρα μπροστά, πλαϊνές ποδιές, πολυάκτινες νικελωμένες ζάντες 21 ιντσών (στάνταρ 20άρες) και τετραπλές απολήξεις για την εξάτμιση πίσω, συνοδεία διαχύτη. Ως γνήσια δημιουργία της AMG, η μάσκα Panamericana δεν θα μπορούσε να απουσιάζει.
Ολυμπιακός: Η συμβολή του… Βαλμπουενά
Στο εσωτερικό η S63 δεν λησμονεί πως πρόκειται για την υπέρτατη γερμανική λιμουζίνα, διατηρώντας σε πρώτο πλάνο την πολυτέλεια και τον πλουσιοπάροχο εξοπλισμό. Τέσσερις μπάκετ πολυθρόνες φροντίζουν για την άνεση και την πλευρική στήριξη του οδηγού και 3 επιβατών, οι οποίοι απολαμβάνουν οθόνες μέχρι στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, κόκκινο ambient φωτισμό, αποκλειστικές ραφές AMG και δυο επιλογές για το ντύσιμο του ταμπλό: είτε μια επένδυση που μιμείται το μοτίβο της μάσκας, είτε παραδοσιακά ανθρακονήματα.
Καρδιά της νέας S63 είναι το plug-in υβριδικό σύνολο, που πρωτοείδαμε στην GT 63 S E Performance. Ο 4.0 V8 twinturbo βρίσκεται λίγο χαμηλότερα σε σχέση με την GT 63, παράγοντας 612 ίππους (αντί 639) και 900 Nm (ίδια), ενώ ελαφρώς detuned είναι και ο ηλεκτροκινητήρας, που βρίσκεται στον πίσω άξονα. Εδώ η αρωγή του ρεύματος ανέρχεται σε 190 ίππους (από 204), ενσωματώνοντας κιβώτιο 2 σχέσεων, (το βασικό κιβώτιο είναι το 9τάχυτο της AMG) και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Συνολικά, ο οδηγός προστάζει με το δεξί του πόδι 802 ίππους και 1.430 Nm ροπής (843 άλογα και 1.470 Nm η GT 63) – με τεράστια διαφορά ό,τι ισχυρότερο έχει φορέσει το σήμα της S-Class, στα 68 χρόνια ιστορίας του μοντέλου! Στα λιγότερο ενθουσιώδη νέα, η μπαταρία των 13.1 kWh εξασφαλίζει μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία 33 χλμ.
Παρά την αρκετά μεγάλη αύξηση στο βάρος σε σχέση με την προηγούμενη S63 (+525 κιλά, 2.520 στο σύνολο), το χάσμα στην ισχύ (+190 ίπποι και +530 Nm) είναι τέτοιο ώστε «ξυρίζει» δυο δέκατα στο 0-100 χλμ./ώρα. Η PHEV τετρακίνητη ναυαρχίδα της Mercedes-AMG θέλει μόλις 3,2 δλ. για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση, με την τελική να εξακολουθεί να περιορίζεται είτε στα 250 χλμ./ώρα (στάνταρ) είτε στα 290 χλμ./ώρα (πακέτο AMG Driver’s). Το φρενάρισμα εναποτίθεται σε δισκόπλακες 15,7 ιντσών εμπρός και 15 ιντσών πίσω, με 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες αντίστοιχα, ενώ προαιρετικά διατίθενται κεραμικά δισκόφρενα. Τα δυναμικά χαρακτηριστικά με τη σειρά τους, είναι υπόθεση αερανάρτησης, ενεργών αντιστρεπτικών, ηλεκτρονικά ελεγχόμενων βάσεων κινητήρα και συστήματος τετραδιεύθυνσης.
Απολαύστε πλούσιο φωτογραφικό υλικό: