Ζητείται αντίπαλος του Hyundai Tucson με 28.090 ευρώ

Το πρώτο σε πωλήσεις SUV της Hyundai στην Ελλάδα, Ευρώπη και παγκοσμίως, το νέο Hyundai Tucson, βρίσκεται δικαίως σε αυτή τη θέση.

Ζητείται αντίπαλος του Hyundai Tucson με 28.090 ευρώ

Το πρώτο σε πωλήσεις SUV της Hyundai στην Ελλάδα, Ευρώπη και παγκοσμίως, το νέο Hyundai Tucson, βρίσκεται δικαίως σε αυτή τη θέση, γιατί πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, που δεν του λείπει τίποτα.

Οι πλέον απαιτητικοί αγοραστές θα καλύψουν τις ανάγκες τους από την αρχική έκδοση 1.6 T-GDi 48V Hybrid 150 hp Exclusive των 28.090 ευρώ. Ποσό που είναι χαμηλότερο από οποιοδήποτε άλλο SUV αυτού του μεγέθους των 4,5 μ. μήκους και κλάσης γενικότερα, αποτελώντας κορυφαία επιλογή στην κατηγορία του. Ακόμα και η αμέσως επόμενη έκδοση 1.6 T-GDi 48V Hybrid 180 hp Premium στις 29.690 ευρώ είναι πιο συμφέρουσα έναντι άλλων C-SUV, αφού με 1.600 ευρώ παραπάνω προσφέρει περισσότερη δύναμη και εξοπλισμό.


Αρχικά, το νέο Tucson εντυπωσιάζει με τον πολύ μυώδη και δυναμικό εξωτερικό του σχεδιασμό. Άλλωστε, ο υποψήφιος κάτοχος ενός τέτοιου αυτοκινήτου αναζητά ένα SUV με επιβλητική παρουσία που να εκπέμπει παράλληλα κύρος και πολυτέλεια. Το Tucson είναι το πρώτο SUV της Hyundai που ενσωματώνει τη σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness, ενώ πιο ασυνήθιστο είναι το εμπρός μέρος του με τα Parametric Hidden Lights, ή αλλιώς τα «κρυμμένα» φώτα. Από εκεί και πίσω το αμάξωμά του ξεχωρίζει από τα πολλά νεύρα και ανάγλυφες επιφάνειες, όπως και για τα τριγωνικά φωτιστικά σώματα που ενώνονται με μια ενιαία κόκκινη λωρίδα.


Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το «Interspace» (όπως ονομάζεται) εσωτερικό του. Ο συνδυασμός από απαλές καμπύλες και επίπεδες επιφάνειες, η συνοχή και αρμονία στον σχεδιασμό συνθέτουν μια εικόνα που ταιριάζει το minimal με το μοντέρνο. Παράλληλα, τα μαλακά υλικά στο ταμπλό και σε πολλές επιμέρους επιφάνειες, τα εύχρηστα χειριστήρια αφής και οι ψηφιακές οθόνες αποτελούν ορισμένα ακόμα σημεία αναφοράς. Όσο για τους χώρους, 5 άτομα θα φιλοξενηθούν «απλωμένα» στην καμπίνα του Tucson, έχοντας στη διάθεσή τους ένα μεγάλο πορτ μπαγκάζ 577 λίτρων.

Σχετικά με τον εξοπλισμό, στην πρώτη έκδοση Exclusive τοποθετούνται 7 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, διζωνικός κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις, φώτα LED, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών κ.λπ. Στην Premium προστίθενται ζάντες 18 ιντσών, πλήρη φώτα LED πίσω και μοχλός ανάκλησης των πίσω καθισμάτων.

Τα μηχανικά σύνολα των 1.6 λτ. ενσωματώνουν ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, όπου η μίζα/γεννήτρια Mild Hybrid Starter Generator 48-volt μειώνει το φορτίο του κινητήρα και προσφέρει πιο ομαλές, ταχύτερες εκκινήσεις, βελτιωμένη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές CO2. Με την ισχύ των 150 ίππων και 250 Nm ροπής, το Tucson επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,3 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 189 χλμ./ώρα, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 150 γρ./χλμ. Με το πιο δυνατό μοτέρ των 180 ίππων και 265 Nm ροπής πιάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ. και η τελική σταματά στα 205 χλμ./ώρα, ενώ κατανάλωση και CO2 είναι ίδια με το «150άρι».


Το πληθωρικό Hyundai Tucson, είναι επιβλητικό και στο δρόμο. Οι ανεξάρτητες αναρτήσεις «ισοπεδώνουν» τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων και μαζί με την άριστη ποιότητα κύλισης, οδηγός και επιβάτες απολαμβάνουν πολύ άνετες μετακινήσεις. Άλλωστε είναι ένα ταξιδιάρικο αυτοκίνητο και έχει κύριο σκοπό να «καταπίνει» εύκολα μεγάλες αποστάσεις, μεταφέροντας ατσαλάκωτους τους επιβάτες του. Ταυτόχρονα γεμίζει με σιγουριά και αυτοπεποίθηση τον οδηγό του και σε πιο απαιτητικές διαδρομές με στροφές, όπου οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές και οι τάσεις υποστροφής με πιεσμένο το γκάζι μέσα στην στροφή «σβήνουν» ομαλά από το ESP. Όσοι θελήσουν καλύτερη απόκριση από τον κινητήρα και βαρύτερο τιμόνι, τότε πολύ απλά θα επιλέξουν τη ρύθμιση Sport μέσω του Drive Mode.

Πηγή: autogreeknews.gr