Μακράν πιο οικονομικό σε τιμή το Toyota C-HR

Το Toyota C-HR όχι μόνο δεν έχει αντίπαλο σε τιμή στην κατηγορία του, αλλά στοιχίζει και όσο αρκετά μικρά SUV, δίχως υβριδική τεχνολογία.

Μακράν πιο οικονομικό σε τιμή το Toyota C-HR

Τα υβριδικά αυτοκίνητα συνεχώς πληθαίνουν, όμως τα Full Hybrid τα οποία αποτελούν τη χρυσή τομή μεταξύ αποδοτικότητας και τιμής δεν είναι και τόσα πολλά. Ειδικά στη δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων SUV αυτό που προσφέρει το καλύτερο value for money και διατίθεται στη χαμηλότερη τιμή, είναι με διαφορά το Toyota C-HR 1.8 Hybrid.

Με τιμή εκκίνησης το ποσό των 25.870 ευρώ, το C-HR όχι μόνο δεν έχει αντίπαλο σε τιμή στην κατηγορία του, αλλά στοιχίζει και όσο αρκετά μικρά SUV, δίχως υβριδική τεχνολογία. Παράλληλα, από την πρώτη έκδοση C-Enter είναι φουλ εξοπλισμένο με όλο το «πακέτο» συστημάτων ασφαλείας, υποβοήθησης του οδηγού και ανέσεων. Συγκεκριμένα διαθέτει 7 αερόσακους, αποφυγή πρόσκρουσης, έλεγχο διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, οθόνη 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, διζωνικό κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματα φώτα, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Η επόμενη έκδοση C-Lub είναι ακριβότερη κατά 3.190 ευρώ, όμως και πάλι η τιμή των 29.060 ευρώ είναι ανταγωνιστική για τα δεδομένα της των μικρομεσαίων SUV και μάλιστα Full Hybrid. Πρόσθετα εξοπλίζεται με ένδειξη τυφλού σημείου, σύστημα έξυπνης εισόδου, πίσω φιμέ τζάμια, σύστημα προειδοποίησης οπισθοπορίας σε διασταύρωση, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός – πίσω, αισθητήρα βροχής και 18άρες δίχρωμες ζάντες.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό που το κάνει το C-HR να ξεχωρίζει, δεν είναι άλλο από το δυναμικό του σχεδιασμό. Το αιχμηρής αισθητικής αμάξωμα των 4.390 χιλιοστών μήκους παραμένει ένα από τα πιο ευφάνταστα μοντέλα της Toyota, χάρη στις πολλές ανάγλυφες επιφάνειές του, από όποια πλευρά και να το κοιτάξει κανείς. Μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του με πιο μινιμάλ νότες, προς όφελος της ευχρηστίας. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect με οθόνη αφής 8 ιντσών, που τοποθετείται από το C-Lub και άνω. Η προσεγμένη ποιότητα σε υλικά, φινίρισμα και συναρμογή είναι ένα ακόμα προσόν του εσωτερικού, όπου τέσσερα άτομα θα βολευτούν, χωρίς περίσσιο χώρο για τις αποσκευές τους (377 λίτρα). Άλλωστε όσοι θέλουν μεγαλύτερους χώρους, καλύτερη πρακτικότητα και πιο ήπιων τόνων σχεδιασμό, έχουν την επιλογή του νέου Toyota Corolla Cross.

Κάτι ακόμα που λατρεύουν αυτοί οδηγούν το C-HR, ενώ θα εκτιμήσουν δεόντως όσοι το αποκτήσουν, είναι η πολύ χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Συν του ότι με εκπομπές CO2 στα 110 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας. Σε μεικτές συνθήκες το υβριδικό σύνολο βρίσκεται χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια στα 5,8 λτ./100 χλμ., όμως στην πόλη μπορεί να πέσει τουλάχιστον 1 λίτρο κάτω, αφού κινείται αρκετά με τον ηλεκτροκινητήρα των 72 ίππων και 163 Nm ροπής, που αντλεί ενέργεια από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου των 207,2V. Παράλληλα ο βενζινοκινητήρας των 1.8 λτ. ισχύος 98 ίππων και 142 Nm ροπής είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμος, όπως και η συνδυαστική ισχύς των 122 ίππων. Μαζί με το e-CVT, το C-HR επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,0 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ./ώρα.

Η ευκολία και η άνεση στην οδήγηση είναι ένα ακόμα προσόν του Toyota C-HR. Οι ανεξάρτητες αναρτήσεις του (διπλά ψαλίδια πίσω) φιλτράρουν με επιτυχία τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, επιδεικνύοντας παράλληλα εξαιρετικά αντανακλαστικά σε απότομες μεταφορές φορτίου. Το αυτοκίνητο είναι στιβαρό στην οδήγηση και ευθύβολο στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων, ενώ πατάει με σιγουριά και στις στροφές, όπου το ESP παρακολουθεί διακριτικά για να επέμβει σε τυχόν ατασθαλίες ή λάθος εκτίμηση του οδηγού.

Πηγή: autogreeknews.gr