Νέο Hyundai Tucson... Τελεία και παύλα!

To Hyundai Tucson στην ολοκαίνουργια τέταρτη γενιά του έκανε άλματα εξέλιξης, γεγονός που το αντιλαμβάνεται άμεσα κανείς όταν το κοιτάζει αλλά και από τη στιγμή που θα το οδηγήσει.

Νέο Hyundai Tucson... Τελεία και παύλα!

Η αντισυμβατική του σχεδίαση πλαισιώνεται από σύγχρονες τεχνολογίες, ενώ συμπληρώνεται από μεγάλες ανέσεις και κορυφαία σουίτα συστημάτων ασφαλείας. Παράλληλα, το νέο Tucson διατίθεται αποκλειστικά με εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου, υβριδικούς και Plug-in Hybrid.

Πληρότητα σε ανταγωνιστική τιμή

Ανάμεσα στην πληθώρα των εκδόσεων, μία από αυτές που συγκεντρώνει ιδιαίτερο αγοραστικό ενδιαφέρον είναι η 1.6 T-GDi 180 hp. Προσφέρει αρκετή ισχύ, ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος από την πρώτη έκδοση Premium, ενώ η τιμή των 29.690 ευρώ είναι χαμηλότερη συγκριτικά από ανταγωνιστικών SUV αυτού του μεγέθους και των χαρακτηριστικών.

Όσον αφορά το μακροσκελή στάνταρ εξοπλισμό, μεταξύ άλλων διαθέτει τα παρακάτω:

  • 7 αερόσακους
  • Αυτόνομη πέδηση
  • Υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
  • Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
  • Αισθητήρα βροχής
  • Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών
  • Οθόνη αφής 8 ιντσών
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Διζωνικό κλιματισμό
  • Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες
  • Πλήρη φώτα LED εμπρός – πίσω
  • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
  • Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών

Αρτιότητα και στο εσωτερικό

Πριν όμως φτάσει κανείς να δει τον εξοπλισμό, έχει εντυπωσιαστεί από τον επαναστατικό σχεδιασμό του νέου Tucson. Τολμηρά γεωμετρικά σχήματα, έντονες γωνίες και τα πρώτα στον κόσμο παραμετρικά κρυμμένα φώτα, ή «Parametric Hidden Lights» όπως ονομάζονται, συνθέτουν τη δυναμική και μοναδική παρουσία. Αυτή τονίζεται και από τις πληθωρικές του διαστάσεις, με μήκος 4.500 χλστ., πλάτος 1.865 χλστ., ύψος 1.650 χλστ. και μεταξόνιο 2.680 χλστ. (+10 χλστ.).

Το επιβλητικό Tucson συναρπάζει αμέσως και με την αρτιότητα του εσωτερικού του, σε κάθε επίπεδο. Ο σχεδιασμός συνδυάζει αρμονικά την τεχνολογία και την πληροφορία, θέτοντας νέα πρότυπα στην κατηγορία με ένα εντυπωσιακό και έξυπνο τεχνολογικό πακέτο. Οι ρευστές γραμμές στο ταμπλό με τις απαλές καμπύλες συνεχίζονται περιμετρικά των θυρών και χαρίζουν μια ομοιογένεια στην καμπίνα του Tucson. Παράλληλα, η μεγάλη προσοχή που έχει δοθεί στην ποιότητα του εσωτερικού παραπέμπει σε SUV πολυτελείας, τόσο σε υλικά, φινίρισμα και συναρμογή, όσο και σε τεχνολογία. Ο πλήρης ενδείξεων ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών και η έγχρωμη οθόνη των 8 ιντσών (υπάρχει και 10,25 ιντσών), μαζί με τα πλήκτρα αφής στην κεντρική κονσόλα αποτελούν ορισμένα ακόμα σημεία αναφοράς. Όσο για τους χώρους, το αυτοκίνητο παρέχει απλόχερα περίσσιες ανέσεις για όλους τους επιβάτες, συν ένα μεγάλο σε άνοιγμα και χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ των 577 λίτρων.

Δύναμη και άνεση στο δρόμο

Από ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ο ενδιαφερόμενος έχει αυξημένες απαιτήσεις και από τον κινητήρα του. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, ο 1.6 T-GDI Smartstream με την τεχνολογία συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων (CVVD), αποδίδει 180 ίππους και 265 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 48V υβριδικό σύστημα με ηλεκτροκινητήρα 16 ίππων και 55 Nm ροπής, που υποβοηθά το βενζινοκινητήρα στιγμιαία στην εκκίνηση και επιταχύνσεις και το εξελιγμένο μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων iMT με τον ηλεκτρονικό συμπλέκτη.

Το μηχανικό αυτό σύνολο ξεχωρίζει αμέσως για την ιδιαίτερα ραφιναρισμένη του και αθόρυβη λειτουργία και τη δύναμη που διαθέτει τις χαμηλές – μεσαίες στροφές. Η ελαστικότητα και το τράβηγμα ικανοποιούν ακόμα και με μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο και λίγες στροφές στον κινητήρα. Η Hyundai ανακοινώνει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 205 χλμ./ώρα. Με τελικές δεν θα το πάει κανείς άλλωστε, όμως σε κανονικές ταχύτητες ταξιδιού (π.χ. 130 χλμ./ώρα με 2.600 σ.α.λ.), το Tucson είναι πολύ αθόρυβο και ξεκούραστο. Όσον αφορά τις εκπομπές CO2 είναι στα 150 γρ./χλμ. (105 ευρώ τέλη κυκλοφορίας), ενώ η κατανάλωση στη δοκιμή βρέθηκε στα 9,0 λτ./100 χλμ.

Από πλευράς οδικής συμπεριφοράς, το νέο Tucson εντυπωσιάζει αμέσως με το πώς οι ανεξάρτητες αναρτήσεις διαχειρίζονται τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων, αφού καταφέρουν και τις εξαφανίζουν. Ο αρχοντικός τρόπος που πατάει συνοδεύεται και από σιγουριά σε κάθε διαδρομή, όχι μόνο στις ευθείες των εθνικών οδών που «καταπίνει» με χαρακτηριστική ευκολία, αλλά και στις στροφές. Εκεί οι κλίσεις του Tucson είναι μικρές και οι τάσεις υποστροφής με πιεσμένο το γκάζι μέσα στην στροφή «σβήνουν» ομαλά από το ESP.

autogreeknews.gr