Ριζικές αλλαγές για ένα από τα πιο ιστορικά Toyota

Η Toyota έχει μπει με ιδιαίτερη ζέση στις επιμέρους κατηγορίες των crossover, παρουσιάζοντας ανάλογες εκδόσεις για δυο εκ των κυριότερων best seller της: τα Corolla και Yaris.

Ριζικές αλλαγές για ένα από τα πιο ιστορικά Toyota

Ο κόσμος ζητάει τέτοια μοντέλα, οι Ιάπωνες ξέρουν να καλύπτουν τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού, αλλά και να προσαρμόζονται σε αυτές. Ακόμα κι αν πρέπει να προβούν σε κοσμογονικές αλλαγές για ιστορικά του μοντέλα.

Μετά τα Corolla Cross και Yaris Cross άλλο ένα Toyota ετοιμάζεται να φορέσει τα αντίστοιχα σήματα, αλλά όχι απλά σαν έκδοση. Εδώ μιλάμε για ολοκληρωτική μεταστροφή στον χαρακτήρα του, ο οποίος παραμένει απαράλλαχτος εδώ και 67 ολόκληρα χρόνια. Ο λόγος για το εμβληματικό σεντάν Crown, που μετρά 15 γενιές και είναι έτοιμο να αλλάξει ριζικά τα δεδομένα του, ελέω αγοράς. Το Crown πρωτοκυκλοφόρησε το 1955 και μέχρι το 1967, όταν παρουσιάστηκε το Century, διατελούσε στην κορυφή της γκάμας του Ιάπωνα κατασκευαστή. Η άλλοτε ναυαρχίδα της Toyota έχει διατεθεί σε κουπέ και station wagon αμαξώματα, ωστόσο η συντριπτική πλειονότητα των πωλήσεων πάντοτε αφορούσε το πατροπαράδοτο, τετράθυρο στυλ των τριών όγκων.

Σύμφωνα με το Creative311 και τις φώτο από το γραφείο πνευματικών δικαιωμάτων της Ιαπωνίας, έπειτα από σχεδόν 70 χρόνια ήρθε η ώρα της crossover αλλαγής για το Crown. Η 16η γενιά του θα μετονομαστεί σε «Crown Cross», θυμίζοντας λίγο από Lamborghini Urus στο σχεδιασμό του αμαξώματος. Τα μέχρι στιγμής τεχνικά χαρακτηριστικά κάνουν λόγο για μήκος 4.930 χλστ., πλάτος 1.840 χλστ., ύψος 1.540 χλστ. και μεταξόνιο 2.850 χλστ., διαστάσεις που εμφανίζουν αύξηση σε κάθε τομέα συγκριτικά με το σημερινό σεντάν, πλην μεταξονίου (4.910 x 1.800 x 1.465 x 2.920 χλστ. αντίστοιχα).

Το ιαπωνικό δημοσίευμα αναφέρει πως το Crown Cross θα βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA-K, με βασικό κινητήρα τον 2.5άρη υβριδικό τετρακύλινδρο των 226 ίππων και αποκλειστική συνεργασία με CVT κιβώτιο, αλλά προσφέροντας επιλογές μεταξύ κίνησης στους δύο ή όλους τους τροχούς. Πολύ πιθανή η τοποθέτηση του plug-in hybrid συνόλου των 306 ίππων, αλλά και ενός τετρακύλινδρου 2.4 τούρμπο. Περιμένουμε την 15η Ιουλίου για περισσότερες λεπτομέρειες, όταν και θα παρουσιαστεί επίσημα.

πηγή: autogreeknews.gr