Καινούργιο Hyundai i10 με πάρα πολύ χαμηλή δόση

Η απόκτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου γίνεται με δύο τρόπους, εφόσον πρόκειται για λιανική πώληση. Είτε με εξόφληση τοις μετρητοίς, ή μέσω χρηματοδοτικού προγράμματος.

Καινούργιο Hyundai i10 με πάρα πολύ χαμηλή δόση

Στη δεύτερη περίπτωση το βασικό όφελος είναι ότι δεν ξοδεύεται ολόκληρος ο διαθέσιμος προϋπολογισμός και μένουν στην άκρη κάποια χρήματα για παν ενδεχόμενο. Εάν παράλληλα πρόκειται για χαμηλή μηνιαία δόση, τότε δεν «φαίνεται» στα πάγια καθημερινά ή μηνιαία έξοδα.

Μια εξαιρετικά συμφέρουσα πρόταση αγοράς στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, σε συνδυασμό με μικρή δόση, είναι το Hyundai i10. Στην αρχική έκδοση 1.0 67 hp Fresh, η τιμή του ξεκινά από τις 12.990 ευρώ και το καθιστά ένα από τα πιο οικονομικά καινούργια αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελλάδα. Με ένα ενδεικτικό «τυπικό» πρόγραμμα χρηματοδότησης που περιλαμβάνει 30% προκαταβολή (3.897 ευρώ) και εξόφληση σε μια 5ετία (60 μήνες), η μηνιαία δόση διαμορφώνεται στα 186,56 ευρώ.

Στο βασικό του εξοπλισμό του ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, air condition, ηχοσύστημα, πολυλειτουργικό τιμόνι και cruise control. Με μια μικρή επιβάρυνση της τάξεως των 800 ευρώ ή 11,48 ευρώ επιπλέον το μήνα (198,04 ευρώ με τον ίδιο τρόπο χρηματοδότησης), στη δεύτερη έκδοση Style, ανήκουν επιπλέον τα εξής: Σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι – θερμαινόμενοι καθρέπτες. Σημαντική after sales παροχή ανεξαρτήτως μοντέλου, είναι τα 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης απεριορίστων χιλιομέτρων, μαζί με 5ετή δωρεάν ετήσιο τεχνικό έλεγχο και οδική βοήθεια.

Στην οικονομία των παγίων εξόδων συμβάλλει και ο 1.000άρης κινητήρας, καθώς σε πραγματικές συνθήκες καταναλώνει 5,9 λτ./100 χλμ. Επιπλέον, με εκπομπές CO2 από 111 γρ./χλμ., το i10 απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει ελεύθερα στο Δακτύλιο. Πρόσθετα, το 3κύλινδρο αυτό ατμοσφαιρικό μοτέρ με τους 67 ίππους και τα 96 Nm ροπής διαθέτει το απαραίτητο νεύρο, συνεπικουρούμενο και από το κοντής κλιμάκωσης 5άρι κιβώτιο. Η Hyundai ανακοινώνει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 15,0 δλ. και 156 χλμ./ώρα τελικής.

Μεταξύ των σημείων αναφοράς του i10 είναι ο νεανικός του σχεδιασμός και το προσεγμένο σε κατασκευή εσωτερικό με τους αρκετούς χώρους για τέσσερις επιβάτες και αποσκευές (252 λτ.). Επιπλέον εκτιμάται αμέσως η άριστη ευελιξία του, η ευκολία στους χειρισμούς και η γενικότερη αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου και στο δρόμο.

autogreeknews.gr