Το φθηνότερο 1.600άρι SUV των 22.750 ευρώ

Τα SUV με τους κινητήρες πετρελαίου πρωτοστατούσαν πριν από λίγα χρόνια, καθώς προσφέρονταν σε προσιτές τιμές και υπήρχαν πολλά διαθέσιμα μοντέλα.

Το φθηνότερο 1.600άρι SUV των 22.750 ευρώ

Τώρα έχουν συρρικνωθεί, ενώ ειδικά στα μικρά SUV οι προτάσεις μετριούνται στα δάκτυλα. Ποιο είναι όμως, το πιο προσιτό στην τιμή των 22.750 ευρώ και μάλιστα με δυνατό 1.600άρι μοτέρ 130 ίππων;

Η απάντηση είναι στο στιλάτο Fiat 500X στην έκδοση 1.6 Multijet Club, συνοδευόμενο με τον εξής στάνταρ εξοπλισμό: 6 αερόσακους, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη αφής 7 ιντσών, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, δερμάτινο τιμόνι και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

Ο αναβαθμισμένος κινητήρας 1.6 λτ. Multijet των 130 ίππων και με την μπόλικη ροπή των 320 Nm από τις 1.750 σ.α.λ., αποτελεί ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα του μικρού ιταλικού SUV. Σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων, το γεμάτο θελκτικές καμπύλες 500X των 4.264 χλστ. μήκους επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ. και φτάνει τα 200 χλμ./ώρα τελικής. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, η μεικτή κατανάλωση είναι 5,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 130 γρ./χλμ. (83,2 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).

Η ευχάριστη εικόνα του 500X συνεχίζεται και στο εσωτερικό του με το νεανικό διάκοσμο και την προσεγμένη ποιότητα. Αυτή αναβαθμίζεται σημαντικά από τη χρήση του μαλακού πλαστικού στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό. Επίσης, η έγχρωμη επένδυση μαζί με τα τρία στρογγυλά όργανα στον αντίστοιχο πίνακα, χαρίζουν μια σπορτίφ νότα. Από πλευράς χώρων, ο οδηγός και ο συνεπιβάτης κάθονται άνετα, όπως και άλλα δύο ενήλικα άτομα στο πίσω κάθισμα. Για τις αποσκευές υπάρχουν 350 πλήρως εκμεταλλεύσιμα λίτρα, χάρη στο πορτ μπαγκάζ με το τετραγωνισμένο σχήμα.

Επιπλέον, το 500X προσφέρει ασφαλή οδική συμπεριφορά σε κάθε είδους διαδρομή. Η σχετικά σφιχτή ανάρτηση με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πίσω δεν αφήνει το αμάξωμα να πλέει σε γρήγορες ταχύτητες, όπως και να εμφανίζει μεγάλες κλίσεις στις στροφές υπό πίεση.

autogreeknews.gr