Το καλύτερο 1.000άρι turbo SUV με 17.690 ευρώ

Καινούργια SUV υπάρχουν πάρα πολλά στην εγχώρια αγορά, όπως και στη δημοφιλέστερη κατηγορία των μικρών μοντέλων.

Το καλύτερο 1.000άρι turbo SUV με 17.690 ευρώ

Ανάμεσα σε αυτά είναι ορισμένα που ξεχωρίζουν σε καίριους τομείς, γεγονός που ισχύει για το Hyundai Bayon, το οποίο αποτελεί το πιο οικονομικό σε τιμή B-SUV με 1.000άρη turbo κινητήρα.

Φουλ εξοπλισμένο από τη βάση

Πιο αναλυτικά, με τιμή εκκίνησης τις 17.690 ευρώ είναι το πιο συμφέρον στην «κλάση» του, καθώς συνοδεύεται και με όλο το σύγχρονο πακέτο εξοπλισμού. Επίσης είναι ευρύχωρο και μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες ακόμα και μιας τετραμελούς οικογένειας, χωρίς να ξοδευτούν πολλά χρήματα για την απόκτησή του.

Από την πρώτη έκδοση Exclusive, το Bayon διαθέτει 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, προειδοποίηση εκτροπής και διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση οδικών σημάτων, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων, air condition, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, φώτα LED και αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων. Σημαντικές δωρεάν παροχές είναι η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, μαζί με 5 έτη δωρεάν τεχνικό έλεγχο και οδική βοήθεια.

Ισορροπημένο ταίριασμα κινητήρα – οδικής συμπεριφοράς

Την κίνηση της συγκεκριμένης έκδοσης του κόμπακτ SUV αναλαμβάνει το γνωστό, αποδοτικό, ελαστικό και ραφιναρισμένο 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο των 998 κ.εκ. Η απόδοσή του φτάνει τους 100 ίππους και τα 172 Nm ροπής, ενώ σε συνδυασμό με το σωστής κλιμάκωσης 6άρι χειροκίνητο και εύχρηστο κιβώτιο πετυχαίνει σβέλτες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση. Η Hyundai ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 183 χλμ./ώρα, με εκπομπές CO2 από 122 γρ./χλμ. Όσον αφορά στην κατανάλωση, αυτή στη δοκιμή βρέθηκε στα 7,5 λτ./100 χλμ.

Το μηχανικό αυτό σύνολο ταιριάζει κατάλληλα με το στιβαρό πλαίσιο του αυτοκινήτου και τις ορθά ρυθμισμένες αναρτήσεις. Αυτές ελέγχουν αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος του Bayon και του χαρίζουν πολύ καλή σταθερότητα στις ευθείες, ανεξαρτήτως ταχύτητας. Αντίστοιχα στις στροφές και παρά το οικογενειακό του προφίλ, το μικρό SUV της Hyundai «γαντζώνει» στην άσφαλτο και δύσκολα παρεκκλίνει από την πορεία του.

Ευρύχωρη και στιβαρή καμπίνα

Τα καλά στοιχεία του Bayon αφορούν και το εσωτερικό του. Καταρχήν η συνολική του κατασκευή είναι γεροδεμένη, γεγονός που γίνεται άμεσα αισθητό όταν το αυτοκίνητο περνάει από κακής ποιότητας οδοστρώματα, αφού δεν ακούγεται το παραμικρό «τσικ». Ο οδηγός θα εκτιμήσει αμέσως την πολύ καλή πλευρική στήριξη του καθίσματος, όπως και την εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων. Παρά το γεγονός ότι το μήκος του Bayon είναι κάτω από 4,2 μ. (4.180 χλστ.), οι χώροι που παρέχει είναι άνετοι για τη φιλοξενία τεσσάρων ατόμων. Αντίστοιχα και το πορτ μπαγκάζ είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας, με χωρητικότητα 411 λίτρων.

πηγή: autogreeknews.gr