SUV δίχως συμβιβασμούς με 25.200 ευρώ
Η επιλογή ενός καινούργιου αυτοκινήτου τη σημερινή εποχή δεν είναι μια εύκολη υπόθεση, δεδομένου ότι υπάρχουν διαθέσιμα πολλά και αξιόλογα μοντέλα. Ειδικά με την άνοδο των SUV οι προτάσεις αγοράς πολλαπλασιάστηκαν, βάζοντας και άλλα διλήμματα στους καταναλωτές.
Ωστόσο, ανάμεσα στο πλήθος των SUV υπάρχουν και κάποια που κάνουν το «κλικ» λίγο πιο πολύ από άλλα, ξεκινώντας από τον σχεδιασμό. Άλλωστε, η πρώτη εικόνα που λαμβάνει κανείς από την εμφάνιση ενός αυτοκινήτου μετράει πολύ. Εδώ το νέο Peugeot 2008 κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις, χάρη στο θελκτικό του παρουσιαστικό, με τις έντονες ακμές, τα αιχμηρά σχήματα και τις πολλές ανάγλυφες επιφάνειες. Επίσης, αν και κατατάσσεται στην κατηγορία των μικρών SUV, οι διαστάσεις του το τοποθετούν στο άνω άκρο. Συγκεκριμένα έχει μήκος 4.300 χλστ., πλάτος 1.770 χλστ., ύψος 1.530 χλστ. και μεταξόνιο 2.605 χλστ.
Ολυμπιακός: Η συμβολή του… Βαλμπουενά
Η οπτική πανδαισία συνεχίζεται και στο εσωτερικό του 2008, όπου το νέας γενιάς ταμπλό Peugeot i-Cockpit χωρίζεται σε τρία επίπεδα. Το ανώτερο τμήμα αποτελείται από αφρώδες πλαστικό, το μεσαίο από μαλακό υλικό με όψη ανθρακονήματος και στο κάτω βρίσκονται χειριστήρια και θήκες. Στο κέντρο ενσωματώνεται η οθόνη αφής των 7 ιντσών (10 ιντσών στις πιο ακριβές εκδόσεις) και πιο κάτω οι διακόπτες αεροπορικού τύπου, μαζί με τα χειριστήρια αφής για τις βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου (ραδιόφωνο, κλιματισμός, πλοήγηση, ρυθμίσεις κ.α.). Βασικό πλεονέκτημα του 2008 είναι και οι χώροι του, αφού μπορεί να καλύψει με ευκολία τις μεταφορικές ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας, μαζί με τις αποσκευές (405 λτ. ή 434 λτ. με κιτ επισκευής ελαστικού).
Στην τιμή των 25.200 ευρώ πωλείται η πληρέστατη σε εξοπλισμό έκδοση Active Plus, σε συνδυασμό με το αποδοτικό μοτέρ 1.2 PureTech 130 PS. Διαθέτει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίηση και διόρθωση ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης, αυτόματο κλιματισμό, οθόνη αφής 7 ιντσών, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, προβολείς LED, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης πίσω και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Περνώντας στον 1.200άρη turbo 3κύλινδρο κινητήρα, οι 130 ίπποι που αποδίδει μαζί με τα 230 Nm ροπής, προσφέρουν σβέλτες επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.194 κιλών. Συγκεκριμένα η Peugeot ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 202 χλμ./ώρα, με μέση κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 124 γρ./χλμ. (79 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Στην πράξη το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει θετική απόκριση και γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ενώ φτάνει εύκολα μέχρι βαθιά στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου, εφόσον ζητηθεί.
Παράλληλα, ο οδηγός του 2008 1.2 PureTech 130 (δείτε εδώ τη δοκιμή) απολαμβάνει μια πολύ ισορροπημένη οδική συμπεριφορά. Ο τρόπος που πατάει στο δρόμο το γαλλικό B-SUV και η γενικότερη αίσθηση που περνάει στον χειριστή του, τον κερδίζουν αμέσως, διότι εξασφαλίζει άνεση και σταθερότητα, δίχως να τον αφήνει αμέτοχο από τα τεκταινόμενα της ασφάλτου. Παρότι SUV και πιο ψηλό συγκριτικά με ένα κλασικό χάτσμπακ, το 2008 παρουσιάζει μικρές κλίσεις στις στροφές, ελεγχόμενες αντιδράσεις υπό πίεση και ευχάριστη οδηγική αίσθηση.
Πηγή: autogreeknews.gr