Το μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ με τα λιγότερα λεφτά
Οι χώροι αποτελούν ένας από τους πιο σημαντικούς τομείς που εξετάζει ο υποψήφιος αγοραστής ενός αυτοκινήτου, ειδικά όταν πρόκειται για μια οικογένεια.
Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα πρέπει κανείς να κοιτάξει προς τα μικρομεσαία μοντέλα και άνω, ανεβάζοντας παράλληλα τον προϋπολογισμό του, γιατί υπάρχουν και μικρά που μπορούν να ικανοποιήσουν εύκολα τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων ατόμων.
Όσοι λοιπόν αναζητούν τους μεγαλύτερους χώρους με τα λιγότερα χρήματα, τότε θα προσανατολιστούν στο νέο Dacia Sandero Streetway. Με τιμή που ξεκινάει από 14.460 ευρώ δεν έχει αντίπαλο σε αυτό τον τομέα, αφού οι ανέσεις που παρέχει η καμπίνα του θυμίζουν μικρομεσαίο αυτοκίνητο, παρά μικρό. Τέσσερις επιβάτες θα κάτσουν άνετα, με έναν ακόμα να μη νιώθει πολύ στρυμωγμένος στο πίσω κάθισμα. Γεγονός που συμβάλλουν το μακρύ μεταξόνιο των 2.604 χλστ., το αυξημένο πλάτος των 1.848 χλστ. και το αρκετό ύψος των 1.499 χλστ. Κορυφαίο σε χωρητικότητα για το B-Segment είναι το πορτ μπαγκάζ των 410 λίτρων, το οποίο παραμένει ίδιο και στην έκδοση LPG, γιατί η δεξαμενή των 40 λίτρων βρίσκεται στη θέση της ρεζέρβας.
Ολυμπιακός: Η συμβολή του… Βαλμπουενά
Πέρα από τους άνετους χώρους, το νέο Sandero Streetway διακρίνεται για τον όμορφο σχεδιασμό του εξωτερικά και το εκσυγχρονισμένο εσωτερικό του. Η ποιότητα είναι αισθητά βελτιωμένη από πριν και ικανοποιεί δεδομένης της χαμηλής του τιμής, ενώ ευχάριστη προσθήκη αποτελούν τα πάνελ από ύφασμα στο ταμπλό και στις πόρτες. Στο βασικό του εξοπλισμό (έκδοση Life) περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, αυτόματη λειτουργία φώτων, air condition, ψηφιακή οθόνη ραδιοφώνου στον πίνακα οργάνων με χειριστήρια στο τιμόνι, εμπρός προβολείς Full LED και προβολείς ομίχλης. Το Style με μόνο 540 ευρώ παραπάνω (15.000 ευρώ) διαθέτει επιπλέον ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών, αισθητήρες στάθμευσης πίσω και πίνακα οργάνων με οθόνη LCD. Για τις εκδόσεις με το LPG, οι τιμές διαμορφώνονται στις 14.940 ευρώ και 15.400 ευρώ αντίστοιχα.
Αναμφίβολα, το Sandero Streetway με το εργοστασιακό κιτ LPG αποτελεί μονόδρομο, γιατί συμφέρει πολύ περισσότερο ως προς το κόστος σε καύσιμο, ενώ είναι και πιο δυνατό. Συγκεκριμένα ο 3κύλιδνρος 1.0 TCe αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής με LPG, έναντι 91 PS και 160 Nm με τη βενζίνη (0-100 χλμ./ώρα σε 11,6 δλ.). Σε πραγματικές συνθήκες η κατανάλωση LPG είναι 8,2 λτ./100 χλμ. (8,7€/100 χλμ.)* και της βενζίνης είναι 6,3 λτ./100 χλμ. (11,9€/100 χλμ.)*. Σε κάθε περίπτωση, ο οδηγός του πολύ άνετου στο δρόμο, Sandero LPG, μπορεί μέσω του σχετικού διακόπτη να επιλέξει το καύσιμο που θέλει να χρησιμοποιεί, ενώ μαζί με το ρεζερβουάρ βενζίνης των 50 λίτρων αυξάνεται πολύ η αυτονομία. Συν του ότι μπορεί να κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο της Αθήνας.
*Υπολογισμένες με μέσες τρέχουσες πανελλαδικές τιμές 1,058€/λτ. το LPG και 1,885€/λτ. η βενζίνη.