Αντίστροφη μέτρηση για το VW ID.Buzz
Πέρασαν κιόλας 5 χρόνια από την παρουσίαση του πρωτοτύπου ID. Buzz, που μας έδειχνε την ηλεκτρική ματιά της VW στο Minibus. Σήμερα η οικογένεια ID. αριθμεί 4 μέλη (ID.3, ID.4, ID.4 GTX και ID.5 GTX) και ετοιμάζεται για το 5ο, καθώς το ηλεκτρικό van μετρά αντίστροφα για το επίσημο ντεμπούτο του.
Η Volkswagen Commercial Vehicles υποβάλλει το ID.Buzz στα τελευταία στάδια δοκιμών, με έναν στόλο αυτοκινήτων προ-παραγωγής να οργώνουν τους δρόμους της Ευρώπης. Βαρκελώνη, Παρίσι, Λονδίνο, Άμστερνταμ, Κοπεγχάγη, Αμβούργο και Ανόβερο συγκαταλέγονται στις στάσεις του πολυαναμενόμενου VW, το οποίο θα διατεθεί σε δυο εκδόσεις: επιβατική και Cargo. Αμφότερες διατηρούν τα περισσότερα σχεδιαστικά στοιχεία με το προ 5ετίας πρωτότυπο, ενώ αντλούν έμπνευση από το αρχέγονο T1, φτάνοντας στα 4.712 χλστ. μήκους και 2.988 χλστ. μεταξονίου. Ενδεικτικό της χωροταξίας, το γεγονός πως το μεταξόνιο είναι πανομοιότυπο με εκείνο του T6.1 (2.990 χλστ.), παρότι το μήκος εμφανίζεται 192 χλστ. κοντύτερο (4.904 χλστ. το T6.1)!
Ολυμπιακός: Η συμβολή του… Βαλμπουενά
Το πλάτος φτάνει τα 1.985 χλστ. (+81 χλστ. σε σχέση με το T6.1) και το ύψος τα 1.937 χλστ. για το επιβατικό και 1.938 χλστ. για το van (1.970 χλστ. το T6.1). Οι τροχοί ποικίλουν από 18 έως 21 ίντσες, δείγμα του πόση έμφαση έδωσαν οι σχεδιαστές στο οπτικό αποτέλεσμα. Παρόλα αυτά, η εκμετάλλευση της καμπίνας και του χώρου φόρτωσης τοποθετείται πρώτη στις προτεραιότητες των μηχανικών. Η ευέλικτη πλατφόρμα MEB, στην οποία βασίζονται τα δυο ID.Buzz, επιτρέπει την προσφορά χώρου αποσκευών 1.121 λίτρων στην 5θέσια διάταξη του επιβατικού, ακόμα και με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους! Ο χώρος φόρτωσης για το Cargo, τώρα, ξεπερνά τα 3,9 κυβικά μέτρα.
Η τεχνολογία δεν θα μπορούσε να μην παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο σε μοντέλο της σειράς ID. To Buzz διαθέτει πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας και συνδεσιμότητας, προσφέροντας δυνατότητα «over-the-air» αναβαθμίσεων και οδηγικών βοηθημάτων που περιλαμβάνουν μέχρι αυτόματο παρκάρισμα.
Την κίνηση του ID.Buzz αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας 204 ίππων και 310 Nm, που τοποθετείται στον πίσω άξονα και αντλεί ενέργεια από μια συστοιχία 77 kWh. Από τεχνικά χαρακτηριστικά, τα μόνα που ανακοινώνει η VW αφορούν την ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική των 145 χλμ./ώρα και τον κύκλο στροφής των μόλις 11 μέτρων. Αυτονομία, χρόνοι φόρτισης και επιταχύνσεις θα ανακοινωθούν στην πρεμιέρα του ηλεκτρικού απογόνου του T1, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.