Το μακράν πιο τίμιο Crossover των 15.380 ευρώ
Τη σύγχρονη εποχή της αυτοκίνησης έχουν κυριεύσει τα «ψηλότερα» αυτοκίνητα, γιατί είναι πιο πρακτικά, πατάνε πιο εύκολα εκτός δρόμου και συνδυάζουν γενικότερα πολλά χαρακτηριστικά σε ένα «πακέτο».
Αυτά δεν είναι άλλα από τα SUV και τα Crossover, τα οποία μπορεί να βρει ο ενδιαφερόμενος σε αφθονία, από όλες τις μάρκες και για κάθε οικονομικό βαλάντιο.
Ανάμεσα στην πληθώρα των Crossover, αυτό που προσφέρει άριστο value for money και ουσιαστικά δεν έχει αντίπαλο, είναι το νέο Dacia Sandero Stepway. Ειδικά με την προσθήκη του εργοστασιακού LPG αποτελεί μονόδρομο για πολλούς στην κατηγορία του, καθώς συμφέρει ακόμα περισσότερο και σε κόστος κατανάλωσης καυσίμου.
Ολυμπιακός: Η συμβολή του… Βαλμπουενά
Δύο εκδόσεις εξοπλισμού
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, ξεκινώντας από την τιμή και τον εξοπλισμό. Το Sandero 1.0 TCe 100 LPG διατίθεται στις εκδόσεις Life και Style, στις τιμές των 15.380 ευρώ και 16.480 ευρώ αντίστοιχα. Το πρώτο περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, air condition, εμπρός προβολείς Full LED, προβολείς ομίχλης, cruise control και ράγες οροφής. Το Style ενσωματώνει ακόμα οθόνη αφής 8 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες και πίσω αισθητήρες στάθμευσης.
Το πολύ μοντέρνο και ελκυστικό σχεδιαστικά Sandero Stepway LPG τροφοδοτείται με τον γνωστό πλέον 3κύλινδρο 1.000άρη turbo. Η ισχύς του με την επιλογή του LPG φτάνει τους 100 ίππους και 170 Nm ροπής, ενώ με τη βενζίνη μειώνεται ελαφρώς στους 91 ίππους και στα 160 Nm. Ο οδηγός ανά πάσα στιγμή μπορεί να επιλέξει το καύσιμο που θέλει μέσω του σχετικού διακόπτη, ή γίνεται αυτόματα όταν αδειάζει ένα από τα δύο ρεζερβουάρ (40 λτ. για το LPG και 50 λτ. για τη βενζίνη). Κατά τη λειτουργία του, ο 1.0 TCe διακρίνεται για τη ραφιναρισμένη λειτουργία του, ενώ λιγοστοί κραδασμοί θα περάσουν στην καμπίνα. Επίσης, απαρατήρητη περνάει η εναλλαγή από το ένα καύσιμο στο άλλο.
Ταυτόχρονα εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 177 χλμ./ώρα (173 χλμ./ώρα με τη βενζίνη). Μεγάλο είναι το όφελος για τον οδηγό με τη χρήση του LPG. Σε πραγματικές συνθήκες καίει 8,5 λτ./100 χλμ., δηλαδή κοντά στα 8,5€/100 χλμ. Με τη βενζίνη καταναλώνει λιγότερο (6,7 λτ./100 χλμ.), αλλά το κόστος είναι υψηλότερο (11,5€/100 χλμ.). Επίσης, οι εκπομπές CO2 είναι 130 – 135 (Β) 114 – 119 (LPG), όμως λόγω του εργοστασιακού LPG μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο.
Στο δρόμο, το Sandero Stepway έχει ως προτεραιότητα την άνεση, δίχως όμως να δείχνει χαλαρό σε καμία περίπτωση. Οι αναρτήσεις του φιλτράρουν με επιτυχία τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων και εξασφαλίζουν λογικές κλίσεις στις στροφές και αρκετά καλή σταθερότητα στις ευθείες. Μόνο το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ, αφού και αυτό εστιάζει στην ευκολία των χειρισμών.
Ευρυχωρία για όλους
Το εσωτερικό του μικρού Crossover της Dacia κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις με τον όμορφο σχεδιασμό του. Τα σκληρά πλαστικά είναι στιβαρής συναρμογής, ενώ ευχάριστη νότα αποτελεί η υφασμάτινη επένδυση στο ταμπλό και στις εμπρός πόρτες. Επίσης, η νέα οθόνη αφής των 8 ιντσών με το απλό και εύχρηστο μενού αναβαθμίζει τη συνολική εικόνα. Από πλευράς χώρων, το μήκους 4,1 μ. Sandero Stepway εντυπωσιάζει. Στην καμπίνα του θα φιλοξενηθούν πολύ εύκολα 4 ή και 5 επιβάτες, χάρη και στο αρκετό ωφέλιμο πλάτος του πίσω καθίσματος. Μεγάλο είναι και το βαθύ πορτ μπαγκάζ των 410 λίτρων.
Πηγή: Autogreeknews.gr