Το φθηνότερο μικρομεσαίο Crossover των 17.727 ευρώ

Τα Crossover μαζί με τα SUV εδραιώνονται όλο και πιο πολύ στην προτίμηση όλων όσων αναζητούν ένα καινούργιο αυτοκίνητο, και όχι άδικα.

Το φθηνότερο μικρομεσαίο Crossover των 17.727 ευρώ

Η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και το ύψος της οροφής συγκριτικά με ένα κλασικό χάτσμπακ κάνουν τη ζωή του οδηγού και των επιβατών πιο εύκολη για πολλούς λόγους. Καταρχήν η επιβίβαση και αποβίβαση γίνεται πιο άνετα, ενώ τα πιο ψηλά τοποθετημένα καθίσματα ευνοούν την ορατότητα. Συν το γεγονός ότι μπορούν να πατήσουν με περισσότερη ευκολία και εκτός δρόμου.

Τα Crossover αποτελούν την ενδιάμεση λύση ανάμεσα στα χάτσμπακ και SUV, μεταξύ των οποίων η πιο οικονομική σε τιμή πρόταση στη μικρομεσαία κατηγορία είναι το νέο Fiat Tipo Cross. Συγκριτικά με την «απλή» έκδοση του 5θυρου Tipo, το Cross έχει περισσότερο… τύπο και περιπετειώδες παρουσιαστικό. Αυτό τονίζεται από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 37 χιλιοστά και τις προστατευτικές πλαστικές επενδύσεις περιμετρικά του αμαξώματος (προφυλακτήρες, θόλοι τροχών, μαρσπιέ).

Οι τιμές του Tipo Cross στην αρχική έκδοση City Cross με τον 1.000άρη turbo κινητήρα ξεκινούν από τις 17.727 ευρώ με την τρέχουσα έκπτωση (αρχική τιμή 19.537 ευρώ) και με εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα εξής: 6 αερόσακους, φώτα LED εμπρός και πίσω, air condition, σύστημα διατήρησης λωρίδας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες κ.λπ. Με 1.850 ευρώ περισσότερα, το πιο πλούσιο Cross των 19.577 ευρώ (αρχική τιμή 21.397 ευρώ) έχει τα πάντα, όπως είναι αυτόνομο φρενάρισμα, προβολείς Full LED, φιμέ κρύσταλλα, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, προσαρμοζόμενο cruise control, εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, πλοήγηση, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, πίνακα οργάνων με οθόνη TFT 7 ιντσών κ.λπ.

Εκτός από την ελκυστική του εξωτερική εμφάνιση, το Tipo Cross διακρίνεται και για τους πολύ άνετους χώρους. Στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετό ωφέλιμο πλάτος, ύψος και αέρας για τα πόδια, ενώ μεγάλο, πλήρως εκμεταλλεύσιμο και βαθύ, είναι το πορτ μπαγκάζ των 440 λίτρων. Από πλευράς κατασκευής το μαλακό υλικό στο ταμπλό το αναβαθμίζει σε ποιότητα, αν και τα σκληρά πλαστικά θα μπορούσαν να ήταν καλύτερα σε όψη και υφή.

Καρδιά του πιο προσιτού σε τιμή Tipo Cross είναι ο νέος 1.0 Turbo 3κύλινδρος κινητήρας με απόδοση 100 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και ροπή 190 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο αρχικά εκπλήσσει ευχάριστα με την ιδιαίτερα πολιτισμένη του λειτουργία, αφού απουσιάζουν πλήρως οι όποιες τυχόν δονήσεις και κραδασμοί, από το ρελαντί έως τις υψηλές στροφές. Επίσης, δίνει την αίσθηση ότι έχει περισσότερη δύναμη, χάρη και στη θετική του απόκριση από τις χαμηλές στροφές, δίχως να εμφανίζει κενά. Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα εύχρηστο 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων και επιταχύνει το αμάξωμα των 1.260 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δλ., με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 183 χλμ./ώρα. Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 130 γρ./χλμ.

Στο δρόμο το Tipo Cross συνδυάζει με επιτυχημένο τρόπο την άνεση με το κράτημα. Οι αναρτήσεις με τη σχετικά σφιχτή ρύθμιση και τις μεγαλύτερες διαδρομές επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να περνάει από ανωμαλίες του οδοστρώματος δίχως να «κοπανάει», ενώ το αμάξωμα δεν εμφανίζει τάσεις πλεύσης. Tο Tipo Cross παρουσιάζει σταθερό πάτημα στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων κινούμενο σε γρήγορους ρυθμούς, όπως και στις στροφές όπου οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές και ο οδηγός είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως την ισχύ του κινητήρα.

πηγή: autogreeknews.gr