Με 15.190 ευρώ αγοράζεις ΤΟ αυτοκίνητο!
Ο ανταγωνισμός στα νέα αυτοκίνητα έχει ενταθεί το τελευταίο διάστημα. Τα μοντέλα ολοένα και πληθαίνουν, με τα περισσότερα να προσφέρονται με ικανοποιητικό εξοπλισμό, δυναμική εμφάνιση και ποιοτικά χαρακτηριστικά.
Στην πολυπληθή και με υψηλό μερίδιο αγοράς κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, μια καινούργια πρόταση αποπνέει δυναμισμό και ποιότητα, έχοντας και κινητήρια γκάμα για κάθε θέλω! Το νέο Hyundai i20 με τον 1.000άρη turbo των 100 ίππων διακρίνεται για το σπορτίφ παρουσιαστικό του, τον υπερπλήρη εξοπλισμό και την πολύ ισορροπημένη οδική συμπεριφορά. Κι όλα αυτά με τιμή από τα 15.190 ευρώ για την έκδοση Exclusive (με την έκπτωση των 1.000 ευρώ). Τιμή που ενισχύεται ακόμα περισσότερο από την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, τα 5 χρόνια δωρεάν ετήσιο τεχνικό έλεγχο, τα 5 χρόνια οδικής βοήθειας, αλλά και με την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση βαφής. Πώς λοιπόν να μην το χαρακτηρίσουμε ως ΤΟ αυτοκίνητο που μπορεί να αποκτήσει κανείς, αφού δεν του λείπει τίποτα;
Εξοπλισμός που τα παρέχει όλα!
Διαβάζοντας για πρώτη φορά τον κατάλογο του εξοπλισμού του μικρού αυτοκινήτου της Hyundai, δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας, μιας κι η λίστα είναι τρομερά μεγάλη για τα δεδομένα της κατηγορίας. Αναλυτικότερα το Hyundai i20 στην έκδοση Exclusive προσφέρει:
- 6 αερόσακους
- Τη σουίτα ασφαλείας Hyundai SmartSense με τα συστήματα αυτόματης έκτακτης πέδησης, προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας & υποβοήθησης διατήρησής της, προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης και προειδοποίησης αναχώρησης προπορευόμενου οχήματος
- Σύστημα αυτόματης ρύθμισης υψηλής σκάλας φώτων
- Σύστημα έξυπνης αναγνώρισης και προσαρμογής στα όρια ταχύτητας
- Air Condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Αυτόματα φώτα
- Συναγερμός και αναδιπλούμενο κλειδί με τηλεχειρισμό
- Δερμάτινη επένδυση τιμονιού & επιλογέα ταχυτήτων
- Ρυθμιζόμενη κολώνα τιμονιού καθ’ ύψος και τηλεσκοπικά
- Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος
- Cruise Control
- Κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης
- Εργοστασιακοί πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος με μπουτόν απενεργοποίησης
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών
- Σύστημα infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών
Υπέροχο σε κάθε ακμή του
Οι σχεδιαστές του Hyundai i20 φρόντισαν να προσφέρουν την 3η γενιά του αυτοκινήτου ολοκληρωτικά αλλαγμένη. Η σχεδιαστική ταυτότητα «Sensuous Sportiness» ταιριάζει γάντι στο σπορ χαρακτήρα που ήθελαν οι άνθρωποι της Hyundai για το μικρό τους μοντέλο. Στο εμπρόσθιο μέρος ξεχωρίζουν τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα και τα εντυπωσιακά LED ημέρας, ενώ παράλληλα θα εστιάσετε και στην εμφατική εξάγωνη μάσκα. Εκεί όμως που οι αλλαγές είναι σημαντικότερες είναι στο πίσω άκρο του αυτοκινήτου. Σε αυτό συναντάμε μια ριζικά αναθεωρημένη τεχνοτροπία, με τα φωτιστικά σώματα να τοποθετούνται αρκετά χαμηλά -σχεδόν στο μέσο της 5ης πόρτας- και να «εισβάλουν» στα πίσω φτερά, σχεδόν μέχρι το μέσο τους. Ενώνονται με μια λωρίδα και ο σχεδιασμός τους εντείνει το αίσθημα του πλάτους.
Καμπίνα που βρίθει ποιότητας & χώρων!
Εξίσου αναβαθμισμένη και τεχνολογικά προηγμένη είναι κι η καμπίνα του i20, που ενσωματώνει αρκετή τεχνολογία. Ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 10,25 ιντσών, που φροντίζει για την ενημέρωση του οδηγού, ενώ στο ανώτερο σημείο της κονσόλας υπάρχει η 8άρα οθόνη του infotainment. Σε επίπεδο κατασκευής δεν θα έχετε το παραμικρό παράπονο, αφού τα πλαστικά κερδίζουν με τη «δεμένη» τους συναρμογή. Τέσσερις επιβάτες θα κάτσουν αρχοντικά στο εσωτερικό του Hyundai i20, απολαμβάνοντας μπόλικο αέρα για τα πόδια, τους ώμους και το κεφάλι, με το χώρο αποσκευών να φτάνει τα 352 λίτρα.
Δυνατός κινητήρας, στιβαρό κι ασφαλές στο δρόμο
Πρόσθετη αξία σε όλα τα παραπάνω προσφέρει ο δυνατός turbo 3κύλινδρος 1.0 T-GDi των 100 ίππων και 172 Nm ροπής από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. Ο 1.0 Τ-GDi είναι πρόθυμος και δυνατός από χαμηλά, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στον οδηγό να μην καταφεύγει συνέχεια στο εύχρηστο κιβώτιο ταχυτήτων. Το 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 10,4 δλ., με το κοντέρ να τερματίζει στα 188 χλμ./ώρα, με μέση εργοστασιακή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Το «πακέτο» ολοκληρώνεται ιδανικά με τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης που προσφέρει. Συνδυάζει ισορροπημένα το κράτημα με την άνεση, αφήνοντας ανεπηρέαστους τους επιβάτες, όσο κακό κι αν είναι το οδόστρωμα. Στις στροφές το κράτημα είναι υποδειγματικό, ενώ ακόμα και στο όριο η συμπεριφορά του i20 είναι ουδέτερη και εμπνέει ασφάλεια όσο κι αν το πιέσετε. Τέλος, την ασφάλεια του οδηγού ενισχύουν και τα δυνατά φρένα, με το πεντάλ να παρέχει πολύ καλή αίσθηση!