Ντίζελ, αυτόματο και υβριδικό στη χαμηλότερη τιμή

Κάθε υποψήφιος αγοραστής ενός καινούργιου αυτοκινήτου αναζητά εκείνο το μοντέλο που θα τα προσφέρει όλα στην καλύτερη δυνατή τιμή.

Ντίζελ, αυτόματο και υβριδικό στη χαμηλότερη τιμή

Θέλει -εκτός άλλων- οικονομία σε καύσιμο, ευκολία στην οδήγηση, αποδοτικό κινητήρα, ανέσεις και φουλ εξοπλισμό. Όσοι λοιπόν δεν κάνουν παραχωρήσεις στις απαιτήσεις τους και μαζί με όλα αυτά έχουν κουραστεί να αλλάζουν ταχύτητες, τότε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα πρέπει να μπει πρώτο στη λίστα τους.

Πρόκειται για το Hyundai i30 Hatchback 1.6 CRDi 136 PS 7 DCT 48 Hybrid. Mε τιμή που ξεκινάει από 23.590 ευρώ (με την τρέχουσα έκπτωση των 800 ευρώ) είναι το πιο προσιτό diesel, αυτόματο και υβριδικό αυτοκίνητο της αγοράς.

Από την πρώτη κιόλας έκδοση Premium ανήκουν όλα τα στοιχεία ανέσεων, ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι τα εξής:

  • 6 αερόσακοι
  • Σύστημα αυτόνομης πέδησης
  • Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής και διατήρησης λωρίδας
  • Αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες
  • Air condition
  • Έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Αυτόματο άναμμα φώτων
  • Προβολείς ομίχλης
  • Φώτα LED
  • Ζάντες αλουμινίου

Εν αντιθέσει με πολλές εταιρείες που καταργούν τους πετρελαιοκινητήρες, η Hyundai τους διατηρεί και τους βελτιώνει, όπως και έγινε με τον 1.6 CRDi, τον οποίο στην ισχυρότερη έκδοση προσφέρει αποκλειστικά με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Το αξιόλογο συνολικά μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 136 ίππους και άφθονη ροπή 320 Nm στις 2.000-2.250 σ.α.λ. Με το διπλού συμπλέκτη αυτόματο 7άρι κιβώτιο το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 125 γρ./χλμ. Η ισχύς αποδίδεται με γραμμικό τρόπο, ενώ η συνεργασία με το 7 DCT είναι πολύ καλή, μιας και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι άμεσο και ομαλό στις αλλαγές των σχέσεων.

Στην οδήγηση το Hyundai i30 είναι ούτως ή άλλως πολύ άνετο, πόσο μάλλον όταν ο οδηγός δεν ασχολείται με τις αλλαγές ταχυτήτων και με τη χρήση του συμπλέκτη. Ο συνδυασμός των «αναπαυτικών» αναρτήσεων και του καλορυθμισμένου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων λειτουργούν ως αγχολυτικά στις αστικές διαδρομές, αλλά και στις πιο μακρινές.

Οι ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις με τη μαλακή αλλά όχι «πλαδαρή» ρύθμιση αμβλύνουν με σχεδόν ισοπεδωτικό τρόπο τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ ο χαμηλός θόρυβος κύλισης ενισχύει το ποιοτικό πάτημα του αυτοκινήτου. Επιπλέον, το Hyundai i30 είναι ασφαλές όπου και να κινηθεί, τόσο στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων όπου το αμάξωμά του παραμένει σταθερό σε γρήγορες ταχύτητες, όσο και σε πιο κλειστές διαδρομές με στροφές.

Την πληρότητα του Hyundai i30 Hatchback 1.6 CRDi 136 PS 7 DCT 48 Hybrid ολοκληρώνει και το άρτιο εσωτερικό του. Τα μαλακά υλικά στο ταμπλό και στις εμπρός πόρτες, η στιβαρή συναρμογή και το προσεγμένο φινίρισμα συνθέτουν μια ποιοτική εικόνα. Επίσης, ο οδηγός θα προσαρμοστεί γρήγορα με τις θέσεις και λειτουργίες των διαφόρων χειριστηρίων και έχει στη διάθεσή του αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα. Τέλος, από πλευράς χώρων, το μικρομεσαίο 5θυρο Hyundai παρέχει ικανοποιητικές ανέσεις για τέσσερις επιβάτες και τις αποσκευές τους (395 λίτρα).

πηγή: autogreeknews.gr