Ποιο είναι το φθηνότερο νέο αυτοκίνητο στην Ελλάδα;

Τη σήμερον ημέρα οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτου έχουν να διαλέξουν μέσα από μια τεράστια γκάμα μοντέλων.

Ποιο είναι το φθηνότερο νέο αυτοκίνητο στην Ελλάδα;

Τη σήμερον ημέρα οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτου έχουν να διαλέξουν μέσα από μια τεράστια γκάμα μοντέλων. Σύμφωνοι, τα περισσότερα είναι crossovers και SUVs, αλλά αυτή είναι η τάση της εποχής – μαζί φυσικά με τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά. Στην Ελλάδα, για παράδειγμα, δραστηριοποιούνται πάνω από 40 εταιρίες.

Η μέση τιμή στην ευρύτητα μιας γκάμας τοποθετείται στα 5 μοντέλα και οι προσφερόμενες εκδόσεις κάθε ενός, στις 4. Συνολικά και κατά προσέγγιση, δηλαδή, όποιος θέλει να αποκτήσει καινούργιο αυτοκίνητο στη χώρα μας, έχει γύρω στις 800 επιλογές! Ποια είναι η φθηνότερη; H απολύτως πιο προσιτή; Αυτή που θα ξαλαφρώσει λιγότερο τον τραπεζικό λογαριασμό; Το Toyota Aygo!

To ιαπωνικό μίνι μοντέλο ξεκινά από τις 10.750 ευρώ στη βασική έκδοση X-Cool. Βέβαια, για να καταφέρει να βρεθεί σε αυτά τα επίπεδα κοστολόγησης, το Aygo απαιτεί πολλές παραχωρήσεις στον εξοπλισμό. Σύστημα πολυμέσων, στροφόμετρο, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός (πίσω δεν έχει κανένα), ακόμα και το κεντρικό κλείδωμα, λάμπουν δια της απουσίας τους. Οι 6 αερόσακοι, το ηχοσύστημα με τα 4 ηχεία κα το Bluetooth, το ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος τιμόνι και τα LED ημέρας πάντως, είναι στάνταρ.

Ωστόσο, με μόλις 360 ευρώ παραπάνω αυτές οι ελλείψεις περιλαμβάνονται στην αμέσως επόμενη έκδοση X-City, η οποία πωλείται στην τιμή των 11.110 ευρώ. Λίγο πιο πάνω, στις 11.990 ευρώ, το Aygo X-Play προσφέρει ακόμα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, επιπλέον διακοσμητικά εξωτερικά και στο εσωτερικό, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, κάμερα οπισθοπορείας, στροφόμετρο, ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού σε ύψος, έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών κ.λπ.

Την κίνηση του μήκους 3.465 χλστ. (και με πορτμπαγκάζ 168 λίτρων) Aygo αναλαμβάνει το 1.000άρι 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 72 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 93 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ., σε συνεργασία με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 13,8 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 160 χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση να διαμορφώνεται στα 5,0 λίτρα/100 χλμ. (βάσει WLTP) και τις εκπομπές ρύπων στα 113 γρ.CO2/χλμ. – κάτι που σημαίνει ότι ο κάτοχος, δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας.

Εκτός από οικονομικό στην αγορά και στη χρήση, το Aygo είναι και εξαιρετικά ευέλικτο στην πόλη, χάρη και στις πολύ μαζεμένες του διαστάσεις. Ωστόσο, παρουσιάζει πολύ καλή οδική συμπεριφορά και μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια και εκτός του αστικού περιβάλλοντος.

Πηγή: autogreeknews.gr