Αγαπημένα diesel με τιμή λουκούμι!

Όπως και να το κάνουμε υπάρχουν ορισμένα αυτοκίνητα στα οποία οι αγοραστές τρέφουν μια ιδιαίτερη αδυναμία.

Αγαπημένα diesel με τιμή λουκούμι!

Όπως και να το κάνουμε υπάρχουν ορισμένα αυτοκίνητα στα οποία οι αγοραστές τρέφουν μια ιδιαίτερη αδυναμία. Μοντέλα που συγκεντρώνουν πλήθος αρετών πάνω τους, όπως εύρωστους κινητήρες, όμορφο σχεδιασμό, άνετους χώρους αλλά και πλούσιο εξοπλισμό, ενώ πωλούνται σε προσιτές τιμές!

Μπορεί η συνεχώς αυξανόμενη τάση του εξηλεκτρισμού συνδυαστικά με τις αυστηρές νόρμες της Ευρωπαϊκής Ένωσης να βάζουν στη ναφθαλίνη τους diesel κινητήρες, ωστόσο τα μικρά πετρελαιοκίνητα θα έχουν πάντοτε μια θέση στην καρδιά μας. Περίοπτη θέση κατέχουν και τα δυο μοντέλα που θα σας παρουσιάσουμε παρακάτω, μιας και προσφέρουν πολλά σε λογική τιμή, εκτοξεύοντας το value for money! Έχουμε και λέμε λοιπόν: Citroen C3 και Renault Clio αμφότερα diesel και σε τιμή λουκούμι!

Citroen C3 1.5 λτ. BlueHDi 100 PS

Το όμορφο Citroen C3 είναι ένα νεανικό μικρό αυτοκίνητο που ξεχωρίζει στο διάβα του με τον μοντέρνο σχεδιασμό του. Μάλιστα στην έκδοση με τον κινητήρα πετρελαίου των 1.5 λίτρων, με δύναμη 100 ίππων, συναρπάζει και με την οικονομία που προσφέρει στις μετακινήσεις. Στην αρχική έκδοση Flair πωλείται από 16.250 ευρώ (υπάρχει έκπτωση 500 ευρώ) ικανοποιώντας και με το παραπάνω, τόσο στους τομείς άνεσης, όσο κι ασφάλειας, περιλαμβάνοντας τα εξής:

  • 6 αερόσακους
  • Σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας
  • Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας & ορίων ταχύτητας
  • Cruise control & Speed Limiter
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
  • Μονόχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών
  • Ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες
  • Προβολείς LED
  • Air condition
  • Ράδιο με ψηφιακή μονόχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών

Βελούδινο το diesel μηχανικό σύνολο!

Το Citroen C3 έχει κάτω από το καπό του τον diesel χωρητικότητας 1.5 λίτρων, ισχύος 99 ίππων στις 3.500 σ.α.λ., με τη ροπή να ανέρχεται στο χορταστικό νούμερο των 250 Nm από τις 1.750 σ.α.λ.! Ο κινητήρας αυτός θα σας ενθουσιάσει με το «γεμάτο» τράβηγμα του από το χαμηλό φάσμα στροφών, με τη δύναμη να «απλώνεται» μέχρι τις μεσαίες στροφές. Επιπλέον ξεχωρίζει και με τη ραφιναρισμένη λειτουργία του, μιας και δεν υπάρχουν ενοχλητικοί κραδασμοί και μηχανικοί θόρυβοι, κάτι που ενισχύει την άνεση κατά τις μετακινήσεις. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,4 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 188 χλμ./ώρα. Δυο επιπλέον λόγοι λατρείας του diesel Citroen C3, είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου που σύμφωνα με το Γάλλο κατασκευαστή ανέρχεται στα 4,2 λτ./100 χλμ., αλλά και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας που εξασφαλίζουν οι εκπομπές CO2 των 111 γρ./χλμ.

Προτεραιότητα η άνεση

Τα αυτοκίνητα της Citroen φημίζονται για την άνεση που προσφέρουν και σαφώς το C3 δεν θα μπορούσε να ξεφύγει από την παράδοση. Το set up της ανάρτησης εστιάζει στην άριστη ποιότητα κύλισης, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι χάνει πόντους στον τομέα του κρατήματος. Τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ο ημιάκαμπτος άξονας πίσω διαχειρίζονται ιδανικά τις ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς το αμάξωμα να «πλέει» στις ευθείες. Στις στροφές οι κλίσεις του αυτοκινήτου είναι λογικές και μόνο υπό πίεση θα τονιστούν, χωρίς όμως ο οδηγός να έρθει σε δύσκολη θέση, αφού το C3 είναι ελεγχόμενο, με ουδέτερες αντιδράσεις.


Φινετσάτη & ευρύχωρη καμπίνα!


Άκρως ικανοποιημένοι θα μείνετε και από το σχεδιασμό και την κατασκευή της καμπίνας. Τα πάντα είναι ποιοτικά, με πολύ καλή συναρμογή και προσεγμένο φινίρισμα. Όλοι οι επιβάτες θα μετακινηθούν με άνεση, με προσοχή να έχει δοθεί τόσο στην πρακτικότητα, όσο και στην εργονομία του C3. Ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα που προσφέρει το Citroen C3 είναι τα πολύ αναπαυτικά καθίσματα εμπρός και πίσω, τα οποία εξασφαλίζουν ξεκούραστες διαδρομές όσο μακριά κι αν είναι! Μεγάλο για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι το πορτ μπαγκάζ των 300 λίτρων, με το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα.

Renault Clio 1.5 Blue dCi 100 PS

Στην περίπτωση του Renault Clio έχουμε μια μεγάλη επιστροφή! Αυτή του πετρελαιοκινητήρα 1.5 Blue dCi, με τη γαλλική εταιρεία να τον λανσάρει ξανά στο επιτυχημένο μικρό της μοντέλο. Η αρχική έκδοση είναι η Authentic, με κόστος από 16.990 ευρώ και εξοπλίζεται με 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, σύστημα προειδοποίησης και διατήρησης αλλαγής λωρίδας, cruise control, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, air condition και ηχοσύστημα.

Αποδοτικός και δυνατός ο diesel

Ο 1.5 Blue dCi diesel κινητήρας της μάρκας, με τους 100 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και την πλούσια ροπή των 260 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. είναι μια εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν σβέλτες επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η λειτουργία του κινητήρα είναι γραμμική και ραφιναρισμένη, ενώ η πολύ καλή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου επιτρέπει να επιτευχθεί μια μέση κατανάλωση που σύμφωνα με τη Renault ανέρχεται στα 4,1 λτ./100 χλμ. Στα συν προσθέστε και τα μηδενικά τέλη που εξασφαλίζουν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της τάξεως των 107 – 122 γρ./χλμ.

Κλασικό γαλλικό πάτημα στο δρόμο!


Στο δρόμο το Renault Clio εντυπωσιάζει με την εξαιρετική οδική συμπεριφορά του, η βάση της οποίας είναι η άνεση κι η ασφάλεια. Η ανάρτηση φιλτράρει κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, αφήνοντας ανεπηρέαστη τη καμπίνα επιβατών, προσφέροντας παράλληλα κι άφθονη πρόσφυση. Επίσης, φροντίζει για την ευθυβολία του αμαξώματος ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, κάτι που αυξάνει το αίσθημα ασφάλειας. Από εκεί κι έπειτα κι αν ο οδηγός το θελήσει, το Clio μπορεί να μιλήσει στην καρδιά του σε μια στριφτερή διαδρομή. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι απόλυτα λογικές για τον χαρακτήρα και την κατηγορία του αυτοκινήτου.

Όμορφη, νεανική και ποιοτική καμπίνα!

Πέρα από την δυναμική σχεδίαση του Renault Clio, ένα ακόμα στοιχείο που έχει κερδίσει τους υποψήφιους αγοραστές του είναι η στιβαρή κι ευρύχωρη καμπίνα του. Βλέπετε ο σχεδιασμός της, αλλά κι η επιλογή των υλικών ικανοποιούν και τον πλέον απαιτητικό, με το εσωτερικό πέρα από μοντέρνο να είναι πρακτικό, ευρύχωρο κι άκρως εργονομικό. Οι επιβάτες του diesel Clio απολαμβάνουν άνετους χώρους, με το πορτ μπαγκάζ των 391 λίτρων να τοποθετεί το αυτοκίνητο στην κορυφή της κατηγορίας.

Πηγή: autogreeknews.gr