To Crossover με την τιμή «θαύμα» των 15.880 ευρώ

Τι θέλει κανείς από ένα καινούργιο αυτοκίνητο; Να είναι όμορφο, οικονομικό σε τιμή και κατανάλωση.

To Crossover με την τιμή «θαύμα» των 15.880 ευρώ

Τι θέλει κανείς από ένα καινούργιο αυτοκίνητο; Να είναι όμορφο, οικονομικό σε τιμή και κατανάλωση, άνετο, ευρύχωρο και εξοπλισμένο με όλα τα κομφόρ. Αν μάλιστα είναι λίγο πιο ψηλό από τα υπόλοιπα και έχει εκτός δρόμου εμφάνιση, τότε συγκεντρώνει πολλά πλεονεκτήματα και αποτελεί μια πολύ σοβαρή υποψηφιότητα αγοράς.

Όλα τα παραπάνω προσφέρει το εντελώς νέο Dacia Sandero Stepway, αποτελώντας ένα μικρό Crossover με άριστο value for money, ειδικά στην έκδοση LPG. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 14.380 ευρώ για το μοντέλο 1.0 TCe 90 hp Life, όμως αυτό εκείνο δεν του λείπει τίποτα και τα παρέχει όλα στην καλύτερη τιμή, είναι το Stepway 1.0 TCe 100 hp Style LPG, στις 15.880 ευρώ. Όσον αφορά τον εξοπλισμό του διαθέτει τα εξής:

  • 6 αερόσακους
  • Σύστημα αυτόνομης πέδησης
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
  • Σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών
  • Air condition
  • Αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων
  • Εμπρός προβολείς Full LED
  • Προβολείς ομίχλης
  • Cruise control
  • Προβολείς ομίχλης
  • Πίσω αισθητήρες στάθμευσης
  • Δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων
  • Ράγες οροφής

Είναι Crossover και το δείχνει


Το νέο Dacia Sandero Stepway «φωνάζει» από μακριά τον περιπετειώδη χαρακτήρα του και συνολικά αποτελεί ένα μοντέρνο και ελκυστικό σε σχεδίαση αυτοκίνητο. Παράλληλα, είναι από τα μεγαλύτερα μοντέλα στην κατηγορία των μικρών, με μήκος 4.099 χλστ., πλάτος 1.848 χλστ., ύψος 1.587 χλστ. (με τις ράγες οροφής) και μεταξόνιο 2.605 χλστ. Το εμπρός δυναμικό του άκρο τονίζουν τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα με τα σχήματος «Y» LED φώτα ημέρας, ενώ τα προστατευτικά τμήματα στους προφυλακτήρες, μαρσπιέ και θόλους των τροχών, οι ασημί ποδιές και οι ανάγλυφες επιφάνειές του δημιουργούν ένα θελκτικό αποτέλεσμα.

Ευρυχωρία για όλους στο νεανικό εσωτερικό

Πλήρως αναβαθμισμένη είναι και η καμπίνα του νέου Dacia Sandero Stepway, τόσο σε ποιότητα όσο και σε σχεδιασμό. Τα διακοσμητικά στο χρώμα του χαλκού στους αεραγωγούς και στις πόρτες, καθώς και οι ίδιας απόχρωσης ραφές στα καθίσματα, αποτελούν μια πολύ ευχάριστη νότα, μαζί με το μαλακής επένδυσης ύφασμα στο ταμπλό και στο εσωτερικό των θυρών. Η συνολική κατασκευή είναι ένα επίπεδο πιο πάνω από του προγενέστερου Sandero Stepway, ενώ πιο σύγχρονο είναι και το σύστημα πολυμέσων με την εύχρηστη οθόνη αφής των 8 ιντσών. Εκεί που το Sandero Stepway παίζει σε άλλη κατηγορία, είναι σε χώρους. Παρά τα 4 μέτρα μήκους του αμαξώματός του, οι χώροι για τους επιβάτες συγκρίνονται με αυτούς μικρομεσαίων αυτοκινήτων, όπως και το ευρύχωρο πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων.

Άνεση και οικονομία στην οδήγηση

Σημαντικά αναβαθμισμένο είναι το νέο Sandero Stepway και στο δρόμο, ενώ με την προσθήκη του εργοστασιακού LPG προσφέρει επιπλέον οικονομία αλλά και αυτονομία. Η νέα πλατφόρμα CMF που βασίζεται έχει βελτιώσει πολύ τα δυναμικά χαρακτηριστικά, αφού συνδυάζει με πολύ ισορροπημένο τρόπο την άνεση με την σταθερότητα. Οι αναρτήσεις φιλτράρουν με μαεστρία τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων και μαζί με τα αναπαυτικά καθίσματα οι μετακινήσεις γίνονται ξεκούραστα. Παράλληλα, τα 170 χλστ. απόστασης από το έδαφος βοηθούν την κίνηση σε χωματόδρομους και γενικά εκτός ασφάλτου, έως εκεί που μπορούν να βρίσκουν πρόσφυση οι εμπρός κινητήριοι τροχοί.

Ο δε κινητήρας αποτελεί ένα ακόμα ατού του Sandero Stepway. O 1.000άρης turbo αποδίδει 91 ίππους και 160 Nm ροπής με βενζίνη και 100 ίππους και 170 Nm ροπής με LPG. Η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,6 δλ., η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 179/183 χλμ./ώρα (βενζίνη/LPG), οι εκπομπές CO2 είναι 119/106 γρ./χλμ. και η εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,3/6,9 λτ./100 χλμ. Η πρόσθετη δεξαμενή των 40 λτ. του LPG (+50 λτ. για τη βενζίνη), βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ, στη θέση της ρεζέρβας. Ανεξαρτήτως καυσίμου ο 1.0 TCe εμφανίζει χαμηλό θόρυβο και πολιτισμένη λειτουργία, ωστόσο με το LPG το τράβηγμα είναι ελαφρώς καλύτερο.

Πηγή: autogreeknews.gr