Στα 1.500άρια diesel λέμε ναι!

Ακόμα διατίθεται αρκετές προτάσεις με μικρής χωρητικότητας πετρελαιοκινητήρες, όπως είναι αυτοί των 1.5 λτ.

Στα 1.500άρια diesel λέμε ναι!

Οι κινητήρες πετρελαίου μεσουρανούσαν πριν από λίγα χρόνια, ωστόσο τελευταία αρκετοί κατασκευαστές τους έχουν βάλει στο περιθώριο, λόγω κυρίως του εξηλεκτρισμού των βενζινοκινητήρων και της ανάπτυξης των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Όμως ακόμα διατίθεται αρκετές προτάσεις με μικρής χωρητικότητας πετρελαιοκινητήρες, όπως είναι αυτοί των 1.5 λτ.

Ανεξαρτήτως μοντέλου και μάρκας, προσφέρουν αρκετά καλή απόδοση που κυμαίνεται από 95 έως 130 ίππους, έχουν πλούσια ροπή από τις χαμηλές στροφές και είναι ολιγαρκείς σε καύσιμο. Επίσης, εκπέμπουν χαμηλές ποσότητες CO2, που σημαίνει ότι τα περισσότερα ντίζελ αυτοκίνητα που πωλούνται δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας (ή είναι πολύ λίγα τα ποσά), ενώ χαμηλό είναι και το τεκμήριο (5.800 ευρώ).

Στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων με πετρελαιοκινητήρες οι επιλογές είναι πλέον ελάχιστες (Citroen C3, Opel Corsa και Peugeot 208), περισσότερα είναι τα μικρομεσαία και ακόμα πιο πολλά τα SUV.

Παρακάτω σας παραθέτουμε όλα τα 1.500άρια ντίζελ της ελληνικής αγοράς, μαζί με τις τιμές των αρχικών τους εκδόσεων, τις εκπομπές CO2 και τα τέλη κυκλοφορίας.

Μάρκα/μοντέλο - Τιμή (€) - CO2 (γρ./χλμ.) - Τέλη κυκλοφορίας (€)

Πηγή: autogreeknews.gr