Μικρο-μεγάλα 5θέσια αυτοκίνητα με 13 χιλιάρικα

Οι αγοραστές ενός καινούργιου αυτοκινήτου έχουν υψηλές απαιτήσεις σε πολλούς τομείς, αφού θέλουν τα χρήματα που θα δαπανήσουν να πιάσουν τόπο.

Μικρο-μεγάλα 5θέσια αυτοκίνητα με 13 χιλιάρικα

Οι αγοραστές ενός καινούργιου αυτοκινήτου έχουν υψηλές απαιτήσεις σε πολλούς τομείς, αφού θέλουν τα χρήματα που θα δαπανήσουν να πιάσουν τόπο. Αρκετοί για παράδειγμα αναζητούν το μεγαλύτερο σε διαστάσεις αυτοκίνητο με τα λιγότερα λεφτά, έτσι ώστε να καλύψουν τις μεταφορικές τους ανάγκες με το μικρότερο κόστος.

Παρά το γεγονός ότι οι τιμές πολλών αυτοκινήτων έχουν πάρει την αύξουσα, υπάρχουν ακόμα κάποιες ευκαιρίες σε χαμηλά ποσά. Εμείς, κάναμε μια έρευνα αγοράς και σας παρουσιάζουμε 3 «μεγάλα» μικρά αυτοκίνητα με μήκος γύρω στα 4 μέτρα και τιμή κοντά στις 13.000 ευρώ, τα οποία είναι ευρύχωρα για επιβάτες και αποσκευές, ενώ από το βασικό τους εξοπλισμό ανήκουν όλα τα απαραίτητα. Ας τα δούμε αναλυτικά παρακάτω με όλα τα χαρακτηριστικά τους.

Citroen C3 1.2 PureTech 83 Flair


Στην τιμή των μόλις 12.900 ευρώ η Citroen προσφέρει το C3 1.2 PureTech 83 Flair, το οποίο διακρίνεται για το μοντέρνο του σχεδιασμό με την έντονη προσωπικότητα και τις αυξημένες ανέσεις που προσφέρει. Το μήκος του ακουμπάει τα τέσσερα μέτρα παρά 4 χιλιοστά και όλες οι διαστάσεις του έχουν εκμεταλλευτεί πλήρως για να παρέχουν ένα ευρύχωρο θάλαμο επιβατών. Στα αναπαυτικά του καθίσματα θα φιλοξενηθούν άνετα τέσσερις επιβάτες, ενώ το επίπεδο πίσω κάθισμα με το αρκετό πλάτος κάνει πιο εύκολη τη φιλοξενία τρίτου επιβάτη. Μεγάλο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 300 λίτρων.

Το Citroen C3 με τον 3κύλινδρο, ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.2 λτ. PureTech των 83 ίππων και των 118 Nm ροπής είναι πρόθυμο, καθώς έχει καλή απόκριση στο βύθισμα του πεντάλ του γκαζιού ακόμη και στις χαμηλές στροφές. Μάλιστα μέχρι και τις 3.500 σ.α.λ. είναι ζωηρό και κάνει το C3 σβέλτο. Πάνω από όλα όμως είναι οικονομικό. Η Citroen ανακοινώνει μέση εργοστασιακή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ., που σημαίνει ότι απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Στα πολύ θετικά του γνωρίσματα ανήκει η -παραδοσιακά- πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση. Η απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου γίνεται με αποτελεσματικό τρόπο και αυτό είναι σίγουρα κάτι που θα εκτιμηθεί δεόντως. Παράλληλα, στην εθνική οδό το αυτοκίνητο προσδίδει σιγουριά στον οδηγό του, ενώ οι επιβάτες θα εκτιμήσουν την προσεγμένη ηχομόνωση.

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, σύστημα πολυμέσων με μονόχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 1.199 κ.εκ., Ισχύς: 83/5.750 PS/σ.α.λ., Ροπή: 118/2.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,3 δλ., Τελική ταχύτητα: 169 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 5,4 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 122 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις.

Διαστάσεις: Μήκος: 3.996 χλστ., πλάτος: 1.829 χλστ., ύψος: 1.474 χλστ. και μεταξόνιο: 2.540 χλστ.

Dacia Sandero Streetway 1.0 TCe 90 hp Life

Το νέο και σημαντικά εκσυγχρονισμένο Dacia Sandero, αποτελεί το μεγαλύτερο σε μήκος αυτοκίνητο στην κατηγορία του, ενώ συνολικά όλες οι διαστάσεις του το τοποθετούν στο άνω άκρο. Το νέο Sandero είναι μεγαλύτερο από το προγενέστερο και έχει μήκος 4.088 χλστ. (+19 χλστ.), πλάτος 1.848 χλστ. (+115 χλστ.), ύψος 1.499 χλστ. (-20 χλστ.) και μεταξόνιο 2.604 χλστ. (+15 χλστ.).

Αντιθέτως όμως οι τιμές του διατηρήθηκαν σε χαμηλά επίπεδα, ξεκινώντας από μόλις 11.980 ευρώ στην πρώτη έκδοση 1.0 SCe 65 hp. Ωστόσο, στις 13.420 ευρώ με τον αποδοτικό 1.000άρη turbo διαθέτει αρκετή ισχύ, είναι σβέλτο, οικονομικό σε κατανάλωση και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας (116 γρ./χλμ. CO2). Πολύ συμφέρουσα επιλογή αποτελεί και το 1.0 TCe 100 LPG, σε τιμές που ξεκινούν από 13.820 ευρώ.

Πολύ μοντέρνος είναι ο σχεδιασμός και στο εσωτερικό του ολοκαίνουργιου Sandero, όπου παράλληλα έχει αναβαθμιστεί η ποιότητα κατασκευής και ο εξοπλισμός. Επίσης, προσφέρονται άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες και κορυφαίο -για την κατηγορία- πορτ μπαγκάζ 410 λτ. Το νέο Sandero βασίζεται στην πλατφόρμα CMF (του νέου Clio), η οποία εγγυάται αυξημένη ακαμψία και χαμηλότερο βάρος. Σε συνδυασμό με το νέο εμπρός άξονα παρέχονται βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και άνεση. Επίσης, το μακρύτερο μεταξόνιο συμβάλλει στην καλύτερη σταθερότητα, τόσο στις ευθείες όσο και στις στροφές.

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, αυτόματη λειτουργία φώτων, air condition, ψηφιακή οθόνη ραδιοφώνου στον πίνακα οργάνων με χειριστήρια στο τιμόνι, εμπρός προβολείς Full LED και προβολείς ομίχλης.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: 999 κ.εκ., Ισχύς: 91/4.600-5.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 160/2.100-3.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,8 δλ., Τελική ταχύτητα: 178 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 5,1 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 116 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις.

Διαστάσεις: Μήκος: 4.088 χλστ., πλάτος: 1.848 χλστ., ύψος: 1.499 χλστ. και μεταξόνιο: 2.604 χλστ.

Hyundai i20 1.2 λτ. 84 hp Fresh


Ιδιαίτερα δελεαστική είναι η τιμή των 12.990 ευρώ που διατίθεται το νέο Hyundai i20, στην αρχική έκδοση Fresh και σε συνδυασμό με τον 1.200άρη κινητήρα των 84 ίππων. Μάλιστα, εκτός από το ότι είναι από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα σε αυτά τα λεφτά, συνοδεύεται και με όλα τα σύγχρονα στοιχεία ανέσεων, ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού.

Το νέο i20 εντυπωσιάζει και με την ευρυχωρία του, αφού σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει μικρό αυτοκίνητο. Στο εμπρός τμήμα της καμπίνας υπάρχει αρκετό πλάτος όπως και πίσω, όπου ο αέρας για τα πόδια φτάνει ακόμα και για τους πιο ψηλούς επιβάτες. Από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων.

Πολύ καλά χαρακτηριστικά εμφανίζει και στο δρόμο, χάρη στον συνδυασμό της συνολικά στιβαρής του κατασκευής, της πολύ καλής ποιότητας κύλισης και της σωστά ρυθμισμένης ανάρτησης. Ο 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.200άρης κινητήρας με τους 84 ίππους και τα 118 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. παρουσιάζει καλή ελαστικότητα σε ρυθμούς πόλης. Όταν πιεστεί δεν θα αρνηθεί να ανεβάσει χιλιόμετρα και να τα κρατήσει, χάρη και στην σχετικά πυκνή διάταξη του 5τάχυτου κιβωτίου (130 χλμ./ώρα με 3.600 σ.α.λ. με 5η ταχύτητα) με τον εύχρηστο επιλογέα.

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση μεσαίας/υψηλής σκάλας φώτων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition και radio MP3.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*: Κυβισμός: κ.εκ., Ισχύς: 84/6.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 118/4.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,1 δλ., Τελική ταχύτητα: 173 χλμ./ώρα, Μεικτή κατανάλωση: 5,1 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 121 γρ./χλμ. *εργοστασιακές μετρήσεις.

Διαστάσεις: Μήκος: 4.040 χλστ., πλάτος: 1.775 χλστ., ύψος: 1.450 χλστ. και μεταξόνιο: 2.580 χλστ.

Πηγή: autogreeknews.gr