Υβριδικό, turbo & αυτόματο με 17.090 ευρώ

Τα καινούργια αυτοκίνητα με turbo downsized κινητήρες βενζίνης και υβριδική τεχνολογία συνεχώς αυξάνονται, κερδίζοντας ολοένα και περισσότερους αγοραστές.

Υβριδικό, turbo & αυτόματο με 17.090 ευρώ

Τα καινούργια αυτοκίνητα με turbo downsized κινητήρες βενζίνης και υβριδική τεχνολογία συνεχώς αυξάνονται, κερδίζοντας ολοένα και περισσότερους αγοραστές. Άλλωστε συνδυάζουν δύο πολύ βασικά ζητούμενα χαρακτηριστικά, όπως είναι η αυξημένη απόδοση με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Εάν μαζί με αυτά προσθέσουμε ένα σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και μια άκρως ανταγωνιστική τιμή, τότε το συνολικό «πακέτο» είναι σίγουρα δελεαστικό.

Το αυτοκίνητο που προσφέρει όλα τα παραπάνω και διατίθεται στην καλύτερη τιμή της αγοράς, είναι το νέο Hyundai i20. Στην έκδοση 1.0 T-GDI 100 hp 7DCT 48V Hybrid Exclusive κοστίζει από 17.090 ευρώ και συνοδεύεται με τον εξής εξοπλισμό:

  • 6 αερόσακους
  • Σύστημα αυτόματης έκτακτης πέδησης
  • Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας
  • Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
  • Σύστημα αυτόματης ρύθμισης υψηλής σκάλας φώτων
  • Αυτόματη ενεργοποίηση/σβήσιμο μεσαίας σκάλας φώτων
  • Κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης
  • Εργοστασιακούς πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος με μπουτόν απενεργοποίησης
  • Πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών
  • Έγχρωμη οθόνη αφής Display Audio 8 ιντσών
  • Air condition
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες
  • Δερμάτινη επένδυση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων

Μαζί με τα παραπάνω παρέχονται από την Hyundai 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, 5ετής δωρεάν οδική βοήθεια, συν 5 χρόνια δωρεάν ετήσιο τεχνικό έλεγχο.

Δύναμη, οικονομία και ασφάλεια στο δρόμο

Το i20 1.0 T-GDI 100 hp 7DCT 48V Hybrid προσφέρει ότι θέλει κανείς από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, το οποίο είναι μεν μικρό, όμως διαθέτει χαρακτηριστικά μεγαλύτερου μοντέλου. Στο δρόμο, ο οδηγός αντιλαμβάνεται αμέσως την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και το σταθερό πάτημα του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα οι διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος φιλτράρονται αποτελεσματικά από τις αναρτήσεις. Ο συνδυασμός του στιβαρού πλαισίου και του σφιχτού σεταρίσματος, χαρίζουν στο αυτοκίνητο ουδέτερη συμπεριφορά και μικρές κλίσεις στις στροφές.

Σε κάθε περίπτωση, ο οδηγός είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τους 100 ίππους και τα 172 Nm ροπής του κινητήρα, με την ομαλή και μεστή λειτουργία. Με το διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο των 7 ταχυτήτων, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,4 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 185 χλμ./ώρα. Με τη συνδρομή του ήπιου υβριδικού συστήματος 48V, η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση βρίσκεται στα 5,3 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 117 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).


Εσωτερικό: Ευρύχωρο και στιβαρής κατασκευής

Από το ποιοτικό κλείσιμο της πόρτας, μέχρι τη γεροδεμένη συναρμογή των διαφόρων επιμέρους επιφανειών στην καμπίνα του i20, γίνεται αντιληπτή η στιβαρή κατασκευή του αυτοκινήτου. Ο σχεδιασμός εμφανίζει μοντέρνα στοιχεία, όπως είναι το τεσσάρων ακτινών τιμόνι και η διακοσμητική επιφάνεια στο ταμπλό που ενώνει οπτικά τους αεραγωγούς. Οι ψηφιακές οθόνες δεν θα μπορούσαν να λείπουν, όπως είναι μία 8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων και μία 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων. Σημαντικό ατού στο εσωτερικό του νέου i20 αποτελούν οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες. Τέσσερις επιβάτες κάθονται αρχοντικά, έχοντας μπόλικο αέρα για πόδια, ώμους και κεφάλι. Ο χώρος αποσκευών των 262 λτ. ικανοποιεί, αν και λόγω της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο χάνει 90 λίτρα έναντι των μη υβριδικών i20.

Πηγή: autogreeknews.gr