Ποιο ιαπωνικό αυτοκίνητο πωλείται στην Ελλάδα 199.200€;

Στη χώρα μας υπάρχει ένα μοντέλο, το οποίο διαθέτει αρχοντική εμφάνιση, διάχυτη πολυτέλεια, δύναμη, αλλά και την γνωστή ιαπωνική αξιοπιστία!

Ποιο ιαπωνικό αυτοκίνητο πωλείται στην Ελλάδα 199.200€;

Όταν το budget δεν αποτελεί πρόβλημα οι επιλογές στην αγορά αυτοκινήτου είναι πολλές. Στη χώρα μας υπάρχει ένα μοντέλο, το οποίο διαθέτει αρχοντική εμφάνιση, διάχυτη πολυτέλεια, δύναμη, αλλά και την γνωστή ιαπωνική αξιοπιστία!

Βέβαια ότι πληρώνεις παίρνεις σε αυτή τη ζωή και έτσι το μοντέλο που θα σας παρουσιάσουμε κοστίζει 199.200 ευρώ. Πάει το μυαλό σας ποιο είναι; Όχι ε; Ας το πάρει το ποτάμι λοιπόν: Είναι το θηριώδες και άκρως πολυτελές Lexus LS 500h President! Ένα μοντέλο που δύσκολα θα περάσει απαρατήρητο, τόσο λόγω των 5,24 μέτρων μήκους και 1,9 μ. πλάτους, όσο και λόγω του ξεχωριστού και δυναμικού σχεδιασμού του. Οι Ιάπωνες φαίνεται το κατάλαβαν, πως για να χτυπήσουν το γερμανικό κατεστημένο στα μοντέλα πολυτελείας, πρέπει να προσφέρουν αυτοκίνητα που θα κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Έτσι λοιπόν το βαρετό και ανούσιο στιλ πέρασε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας του. Τώρα το παρόν δίνει η τεράστια γρίλια εμπρός και τα σχήματος «Ζ» φωτιστικά σώματα με τεχνολογία LED. Πιο πίσω ακολουθεί μια κομψά σχεδιασμένη σιλουέτα με κουπέ στοιχεία.

Στο εσωτερικό η πολυτέλεια είναι διάχυτη, με δέρμα ποιότητας να ντύνει την καμπίνα, προσφέροντας όλες τις απαραίτητες ανέσεις. Όπως για παράδειγμα τα εμπρός και πίσω καθίσματα που σας κάνουν μασάζ! Εντύπωση βέβαια προκαλούν τα διακοσμητικά στην πόρτα από θρυμματισμένο τζάμι σε στιλ Swarovski, αλλά και το ύφασμα διπλωμένο στο χέρι, με βάση την παράδοση του Οριγκάμι. Ένα από τα highlight σημεία της είναι η τεράστια οθόνη αφής 12,3 ιντσών που προσφέρει μεγάλο εύρος υπηρεσιών συνδεσιμότητας. Οι μηχανικοί της Lexus επικεντρώθηκαν στην βελτίωση του ήδη εξαιρετικού δείκτη NVH (Noise Vibration Harsness), αναθεωρώντας το λογισμικό της ενεργής ανάρτησης Adaptive Variable Suspension, μελετώντας ακόμα και την σκληρότητα της γόμας των run flat ελαστικών και τη σύσταση των βάσεων του κινητήρα, για τον περιορισμό των κραδασμών και του θορύβου. Κι η πολυτέλεια απογειώνεται!


Σειρά τώρα έχει το μηχανικό σύνολο που κινεί αυτή την πρωθυπουργική λιμουζίνα! Η βάση είναι ο 6κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας σε διάταξη V, που συνεργάζεται αγόγγυστα με δυο ηλεκτρικά μοτέρ, ανεβάζοντας τη συνδυαστική ισχύ στους 359 ίππους! Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 5,5 δλ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 250 χλμ./ώρα!

Πηγή: autogreeknews.gr