Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Renault Captur

Λίγο καιρό μετά το λανσάρισμα του Clio Ε-TECH Hybrid, η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault ανακοινώνει και την τιμή του Captur E-TECH Plug-in Hybrid.

Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Renault Captur

Λίγο καιρό μετά το λανσάρισμα του Clio Ε-TECH Hybrid, η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault ανακοινώνει και την τιμή του Captur E-TECH Plug-in Hybrid, το οποίο αποτελεί το πιο ακριβό σε τιμή και οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου μοντέλο στην γκάμα.

Πιο αναλυτικά, το υβριδικό με πρίζα μηχανικό σύνολο του Captur E-TECH Plug-in Hybrid περιλαμβάνει ένα νέο 1.6 λτ. μηχανικό σύνολο βενζίνης, δύο ηλεκτρικά μοτέρ –το ένα είναι τύπου HSG (High-Voltage Starter Generator), μια μπαταρία και ένα καινοτόμο μικρό κιβώτιο ταχυτήτων.

Το 1.600άρι μοτέρ βενζίνης αποδίδει 91 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 144 Nm ροπής στις 3.200 σ.α.λ., ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 49 ίππους και 205 Nm ροπής και το HSG φτάνει τους 25 ίππους και τα 50 Nm ροπής. Η μπαταρία των 9,8 kWh (400V) του επιτρέπει να κινηθεί έως 65 χλμ. απόστασης με μόνο την ηλεκτρική ενέργεια στην πόλη και έως 50 χλμ. σε μεικτή χρήση, με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ώρα.


Με τη συνδυαστική απόδοση των 158 ίππων, το βάρους 1.564 κιλών Captur E-TECH Plug-in Hybrid επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ., στα 80-120 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 173 χλμ./ώρα. Η Renault ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση βενζίνης 1,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 32 γρ./χλμ. (WLTP).

Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνει -εκτός άλλων- 6 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης, διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός – πίσω, πίνακας οργάνων 10 ιντσών, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 9,3 ιντσών, πλοήγηση, ζάντες αλουμινίου κ.λπ. Τέλος, η τιμή του Captur E-TECH Plug-in Hybrid, ξεκινά από τις 36.480 ευρώ.

Πηγή: autogreeknews.gr