Έτσι θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό της Toyota!

Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, η Toyota δεν έχει στις τάξεις της ηλεκτρικό μοντέλο! Αυτό θα αλλάξει με την επερχόμενη σειρά BZ (Beyond Zero), που αναμένεται να αποτελέσει το αντίπαλο δέος των VW ID.

Έτσι θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό της Toyota!

Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, η Toyota δεν έχει στις τάξεις της ηλεκτρικό μοντέλο! Μπορεί να ηγείται των υβριδικών εδώ και πάνω από 20 χρόνια, όμως αυτοκίνητο που να κινείται αποκλειστικά με ρεύμα δεν έχει παρουσιάσει, πλην του αντίστοιχου C-HR που πωλείται μόνο στην Κίνα.

Αυτό θα αλλάξει με την επερχόμενη σειρά BZ (Beyond Zero), που αναμένεται να αποτελέσει το αντίπαλο δέος των VW ID. Οι Ιάπωνες έχουν κατοχυρώσει τις ονομασίες 1 έως 5 (BZ1, ΒΖ2 κι ούτω καθεξής), κάτι που σημαίνει ότι ετοιμάζουν ολόκληρη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων. Το Auto Express, μέσω του Avarvarii, μας δείχνει πώς θα είναι το πρώτο εξ αυτών. Έντονες ακμές, πλαστικά προστατευτικά, μεγάλες διαστάσεις, φωτιστικά σώματα με καταβολές από το νέο Mirai και ένα ιδιαίτερο πίσω μέρος, στο οποίο ξεχωρίζει η φαρδιά κολώνα, καθιστούν το ηλεκτρικό Toyota ως ένα από τα πιο πρωτότυπα σχέδια του Ιάπωνα κατασκευαστή.

Κάτω από το αμάξωμα, συναντάμε την πλατφόρμα e-TGNA. Σύμφωνα με την Toyota, επιτρέπει πολλαπλή διαμόρφωση και υποστηρίζει τετρακίνηση, μέσω διπλών ηλεκτροκινητήρων (έναν εμπρός κι έναν πίσω). Για τις περιπετειώδεις εκδόσεις εξάλλου έχουν κατοχυρωθεί και τα αντίστοιχα ονόματα, όπως BZ4X/BZ5X. Η πλατφόρμα μάλιστα, εξελιγμένη από κοινού με τη Subaru, μπορεί να πάρει και πισωκίνητη μορφή. Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε τι θα μπορούσε να προκύψει από αυτό το συνδυασμό, αναμφισβήτητα.

Ο αντιπρόεδρος της Toyota Europe, Matt Harrison, δήλωσε στους Άγγλους πως το πρώτο αυτοκίνητο της σειράς BZ θα είναι αντίστοιχο του RAV4 σε διαστάσεις. Σε σχέση με το εξαιρετικά επιτυχημένο SUV θα τοποθετείται πιο πάνω τιμολογιακά, αλλά θα λειτουργεί σαν ένα είδος ολοκλήρωσης της υπάρχουσας γκάμας, που αποτελείται από τα Hybrid και Plug-In Hybrid. Δηλαδή κάτι σαν αμιγώς ηλεκτρικό RAV. Περιμένουμε να το δούμε μέσα στο 2021.

Πηγή: autogreeknews.gr