Ακόμα πιο δυναμική η «κούρσα» Renault Megane

Το δημοφιλές μοντέλο της Renault ανανεώθηκε πριν λίγους μήνες στις χάτσμπακ και station wagon εκδόσεις, όμως το Sedan δεν έλαβε την ανάλογη φροντίδα μέχρι τώρα. 

Ακόμα πιο δυναμική η «κούρσα» Renault Megane

Το δημοφιλές μοντέλο της Renault ανανεώθηκε πριν λίγους μήνες στις χάτσμπακ και station wagon εκδόσεις, όμως το Sedan δεν έλαβε την ανάλογη φροντίδα μέχρι τώρα. Οι Γάλλοι, λοιπόν, αναβαθμίζουν αισθητικά την «κούρσα» Megane και εμπλουτίζουν τον εξοπλισμό του.

Εξωτερικά, το ανανεωμένο Megane αποκτά πιο κομψή και δυναμική σχεδίαση μέσω των εμπρός φώτων LED που περιλαμβάνονται από την αρχική έκδοση και των ανασχεδιασμένων πίσω LED. Νέου σχεδιασμού είναι ακόμη οι προφυλακτήρες εμπρός – πίσω, η μάσκα και οι ζάντες αλουμινίου των 16 και 18 ιντσών.

Περνώντας στο εσωτερικό του ανανεωμένου Megane, οι αλλαγές εντοπίζονται στο νέο πίνακα οργάνων με τις ψηφιακές οθόνες των 7 ή 10,2 ιντσών (ανάλογα την έκδοση) και στα νέα συστήματα πολυμέσων Easy Link με τις οθόνες των 7 ή 9,3 ιντσών με το νέο interface. Αλλαγμένα είναι ακόμη τα χειριστήρια του κλιματισμού και οι επενδύσεις. Αναβαθμισμένα με την σειρά τους είναι και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Νέα προσθήκη αφορά το Σύστημα υποβοήθησης οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο και σε συνθήκες αυξημένης κυκλοφορίας (Highway & Traffic Jam Companion).

Στο μηχανοστάσιο, η είδηση αφορά την προσθήκη του τρικύλινδρου τούρμπο 1.0 TCe των 115 ίππων και τον συνδυασμό του αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Ο τετρακύλινδρος τούρμπο των 1.33 λίτρων (1.3 TCe) συνεχίζει, με 140 ίππους και 6άρι χειροκίνητο ή 7άρι EDC αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Η μοναδική ντίζελ επιλογή είναι ο 1.5 Blue dCi των 115 ίππων, επίσης με 6άρι μηχανικό ή 7άρι αυτόματο κιβώτιο. Η Renault δεν ανακοινώνει κάτι για το plug-in υβριδικό σύνολο E-Tech, που ήταν το μεγάλο νέο στην ανανέωση του χάτσμπακ Megane.

Το Megane Sedan κατασκευάζεται στην Τουρκία και εξάγεται σε σχεδόν 30 χώρες, με την πλειοψηφία να αφορά την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, αλλά και τη Μέση Ανατολή.

Πηγή: autogreeknews.gr