Ο προάγγελος του νέου Renault Megane

η Renault προσφέρει και μια πλήρη γκάμα υβριδικών και plug-in υβριδικών εκδόσεων του Clio, του Captur, του νέου Megane και του νέου Megane Sports Tourer.

Ο προάγγελος του νέου Renault Megane

Πριν από 10 χρόνια, η Renault παρουσίασε το ZOE 1ης γενιάς. Σήμερα, 350.000 ηλεκτρικά οχήματα Renault κυκλοφορούν στους δρόμους όλου του κόσμου, με 8 διαφορετικά μοντέλα.

Επιπροσθέτως της ηλεκτρικής της γκάμας, η Renault προσφέρει και μια πλήρη γκάμα υβριδικών και plug-in υβριδικών εκδόσεων του Clio, του Captur, του νέου Megane και του νέου Megane Sports Tourer, με την υβριδική και plug-in υβριδική τεχνολογία E-TECH, η οποία, τώρα, εξοπλίζει και το νέο Renault Arkana.

Σήμερα, το Groupe Renault προχωρά ακόμα πιο μπροστά. Δεσμεύεται να μηδενίσει τις εκπομπές CO2, μέχρι το 2050 στην Ευρώπη, ενώ μέχρι το 2030, στοχεύει να περιορίσει τις εκπομπές CO2, στο 50% της επίδοσης που είχε το 2010.

Μέχρι το 2022, όλα τα νέα μοντέλα του Groupe Renault που θα πωλούνται, θα έχουν τουλάχιστον μία ηλεκτρική ή εξηλεκτρισμένη έκδοση, σε μία αγορά, που, σε 5 χρόνια από σήμερα, το 50% των αυτοκινήτων που θα πωλούνται θα είναι είτε ηλεκτρικά, είτε υβριδικά.


Με αφορμή τα Renault eWays, που θα διεξαχθούν από τις 15-27 Οκτωβρίου, το Groupe Renault μοιράζεται το όραμά του για τη μετάβαση στην εποχή της κινητικότητας μηδενικών εκπομπών ρύπων, με την παρουσίαση νέων προϊόντων και τεχνολογιών, αλλά και με συνεδρίες και ομιλίες.

Πρόκειται για ένα ορόσημο για το Groupe Renault, το οποίο τοποθετείται ως ένας πολύ σημαντικός παίκτης στην κούρσα της βιώσιμης κινητικότητας, αλλά και του οικοσυστήματος που την περιβάλλει, τόσο σήμερα, όσο και τα επόμενα χρόνια.

Με το πρωτότυπο Megane eVision η Renault δείχνει πως θα είναι το μελλοντικό της μικρομεσαίο αυτοκίνητο, εφευρίσκοντας από την αρχή την έννοια του ‘compact hatchback μοντέλου’, αυτή τη φορά συνδυάζοντας στοιχεία από κουπέ και από SUV αμαξώματα Το αμάξωμά του με τις δυναμικές γραμμές και την πολύ ελκυστική αισθητική, έχει μήκος 4.210 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.505 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ. Πρόκειται για ένα πλεονέκτημα που του επιτρέπει να απελευθερωθεί από τις παραδοσιακές διαστάσεις και τις νόρμες της κατηγορίας και να τολμήσει να προτείνει νέες γραμμές και νέες αναλογίες. Το αποτέλεσμα είναι ένα μοντέλο χάτσμπακ με περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις, αλλά με κορυφαία ευρυχωρία στο φιλόξενο εσωτερικό του.

Το 100% ηλεκτρικό πρωτότυπο με την πολύ λεπτή μπαταρία ενεργειακής απόδοσης 60 kWh, βασίζεται στην ολοκαίνουρια πλατφόρμα CFM-EV (Common Module Family – Electric Vehicle). Σε αυτή βασίζεται και το Nissan Ariya και είναι αποκλειστικά σχεδιασμένη να φιλοξενεί ηλεκτρικά οχήματα, ενώ σχεδιάστηκε από την κοινοπραξία Renault-Nissan-Mitsubishi. Ο ηλεκτροκινητήρας τουMegane eVision αποδίδει 217 ίππους και 300 Nm ροπής και επιταχύνει το βάρους 1.650 κιλών αμάξωμα με τις 20 ιντσών ζάντες στο 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα.

Πριν από 10 χρόνια, η Renault είχε ήδη το όραμα να επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση και τώρα, 25 χρόνια από το λανσάρισμα του Megane, η γαλλική φίρμα ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του δημοφιλούς μικρομεσαίου. Το νέο Megane αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του, το 2021.

Πηγή: autogreeknews.gr