Ποια αυτοκίνητα «φεύγουν» μετά από μόλις 1 χρόνο;

Όταν αγοράζει κάποιος καινούργιο αυτοκίνητο, συνήθως σκοπεύει να το κρατήσει χρόνια – αν όχι, να το «παντρευτεί» κιόλας.

Ποια αυτοκίνητα «φεύγουν» μετά από μόλις 1 χρόνο;

Όταν αγοράζει κάποιος καινούργιο αυτοκίνητο, συνήθως σκοπεύει να το κρατήσει χρόνια – αν όχι, να το «παντρευτεί» κιόλας. Τα μοντέλα που θα δούμε στην παρακάτω έρευνα όχι μόνο δεν τα καταφέρνουν στις μακροχρόνιες σχέσεις, αλλά «φεύγουν» μέσα στον πρώτο κιόλας χρόνο!

Η εταιρία ερευνών αυτοκινητικού ενδιαφέροντος, iSeecars, εξέτασε πάνω από 46 εκατομμύρια πωλήσεις νέων μοντέλων ώστε να εξακριβώσει ποια μοντέλα, αλλά και ποιες εταιρίες, δεν βαστάνε πάνω από χρόνο πριν μεταπωληθούν και με τουλάχιστον 1.000 μίλια (1.609 χλμ.) στο οδόμετρο. Τα αποτελέσματα αποκαλύπτουν πως 8 στα 10 πρώτα μοντέλα ανήκουν στις premium κατηγορίες της αγοράς, ενώ 11 από τις 18 πρώτες εταιρίες αντιπροσωπεύουν ανάλογο εμπορικό προσανατολισμό.

Πάμε να δούμε το top10 των μοντέλων, που οι ιδιοκτήτες «διώχνουν» 1 μόλις χρόνο μετά την αγορά τους:

1. Mercedes-Benz C-Class – 12.4%
2. BMW 3 Series – 11.8%
3. Land Rover Discovery Sport – 11.8%
4. Land Rover Range Rover Evoque – 10.9%
5. MINI Clubman – 10.7%
6. BMW X1 – 10.4%
7. BMW X3 – 9.0%
8. Nissan Versa Note – 9.0%
9. Jaguar XF – 8.8%
10. Nissan Versa – 8.7%

Για τα δυο γερμανικά μεσαία, η εξήγηση που δίνει ο CEO της iSeecars, Phong Ly, είναι διττή. Αφενός, οι χαμηλές επιδόσεις στις έρευνες ικανοποίησης και αξιοπιστίας (Consumer Reports και J.D. Power) υποδεικνύουν δυσαρέσκεια, που θα μπορούσε να οδηγεί ιδιοκτήτες που έχουν αγοράσει μετρητοίς, να μεταπωλήσουν το αυτοκίνητο πριν χάσει πολλή από την αξία του. Αφετέρου, αρκετές αντιπροσωπείες αγοράζουν οι ίδιες καινούργια αυτοκίνητα και τα πωλούν ως αμεταχείριστα μεταχειρισμένα, τονώνοντας τα νούμερα πωλήσεων και προσελκύοντας νέους πελάτες. Για αυτό και η έρευνα αφορά αυτοκίνητα με τουλάχιστον 1.600 χλμ. στο κοντέρ.

Για τα υπόλοιπα, η iSeecars αναφέρει ως πιθανή αιτία έναν συνδυασμό προβλημάτων αξιοπιστίας και υψηλών πάγιων εξόδων (ασφάλεια, κατανάλωση καυσίμου κλπ).

Στις μάρκες, συνεχίζεται το ίδιο μοτίβο. 8 από τις 10 πρώτες είναι premium, με τις γερμανικές να καταλαμβάνουν τις θέσεις του βάθρου.

Πηγή: autogreeknews.gr