Πώς η νέα Mercedes S-Class «μικραίνει» εν κινήσει

Η νέα Mercedes S-Class μόλις παρουσιάστηκε και, κατά τα ειωθότα του μοντέλου, δείχνει τον δρόμο στους τομείς της πολυτέλειας και της τεχνολογίας

Πώς η νέα Mercedes S-Class «μικραίνει» εν κινήσει

Η νέα Mercedes S-Class μόλις παρουσιάστηκε και, κατά τα ειωθότα του μοντέλου, δείχνει τον δρόμο στους τομείς της πολυτέλειας και της τεχνολογίας. Στο δεύτερο σκέλος, ξεχωρίζει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό.

Αν προσέξατε στη φωτογραφία, οι πίσω τροχοί της γερμανικής λιμουζίνας έχουν μια περίεργη γωνία. Φυσικά δεν πρόκειται για σπασμένο άξονα, αλλά για το νέο σύστημα τετραδιεύθυνσης της Mercedes! Αν και η S-Class αποτελεί τεχνολογική βιτρίνα για το «Αστέρι» από το 1972, μέχρι σήμερα δεν είχε εφοδιαστεί με τετραδιεύθυνση. Κάτι που σημαίνει ότι για να μας εντυπωσιάσει, θα έπρεπε να είναι κάτι ιδιαίτερο. Και η φίρμα από τη Στουτγκάρδη δεν συνηθίζει να απογοητεύει.

Η προαιρετική δυνατότητα στριψίματος των πίσω τροχών, επιτρέπει γωνία μέχρι 10 μοιρών αντίθετα από την κίνηση του εμπρός άξονα – από τις μεγαλύτερες αρθρώσεις που έχουν εφαρμοστεί σε ανάλογα συστήματα. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, η τετραδιεύθυνση της Porsche 991 επιτρέπει γωνία 2,8 μοιρών. To Honda Prelude του 1987, που εισήγαγε τα συστήματα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, επέτρεπε ανώτερη γωνία 1,5 μοιρών.

Οι 10 αυτές μοίρες, που χρησιμοποιούνται σε χαμηλές ταχύτητες, μειώνουν τον κύκλο στροφής κατά 2 ολόκληρα μέτρα. Από 12,8 πέφτει στα 10,8 και χαρίζει στην S-Class ευελιξία μικρότερου αυτοκινήτου. Πόσο μικρότερου; Επιπέδου A-Class!

Το μικρομεσαίο χάτσμπακ, μήκους 4.419 χλστ. και μεταξονίου 2.729 χλστ., έχει κύκλο στροφής 11 μέτρων. Η ναυαρχίδα της Mercedes, στην έκδοση με το κανονικό μεταξόνιο των 3.106 χλστ., εκτείνεται σε 5.179 χλστ. μήκους. Όπερ εστί, με 10,8 μέτρα κύκλου στροφής είναι πιο ευέλικτη από ένα αυτοκίνητο 3 κατηγοριών κάτω!

Πηγή: autogreeknews.gr