Δεν προλαβαίνει τη ζήτηση για το Polo GTI η VW

Η κατηγορία των GTI είναι άμεσα συνδεδεμένη με την VW, η οποία έκανε την αρχή το 1975 με το πρώτο Golf GTI.

Δεν προλαβαίνει τη ζήτηση για το Polo GTI η VW

Η κατηγορία των GTI είναι άμεσα συνδεδεμένη με την VW, η οποία έκανε την αρχή το 1975 με το πρώτο Golf GTI. Αρκετά χρόνια αργότερα και συγκεκριμένα το 2000 παρουσιάστηκε το πρώτο Polo GTI (υπήρχε Polo GT από το 1979), ενώ το 2017 έκανε την εμφάνισή του και το μικρότερο GTI, το up! GTI.

To σημερινό Polo GTI είναι πιο ισχυρό και ολοκληρωμένο από ποτέ, κάτι που αποτυπώνεται στην απήχηση που απολαμβάνει από το αγοραστικό κοινό. Ο μικρός αδελφός του Golf GTI πουλάει τόσο πολύ, ώστε η VW σταμάτησε να δέχεται παραγγελίες σε αρκετές χώρες! Σε Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία, Ιταλία και Ισπανία -μεταξύ άλλων- όποιος θέλει να γίνει κάτοχος Polo GTI, θα πρέπει να συμβιβαστεί με ό,τι υπάρχει σε στοκ. Οι ετήσιοι στόχοι παραγωγής για το μοντέλο επιτεύχθηκαν 4 μήνες πριν την ολοκλήρωση του 2020, οπότε οι Γερμανοί πήραν την απόφαση να βάλουν προσωρινό «στοπ» στη συναρμολόγηση του κορυφαίου Polo, προκειμένου να μην δημιουργηθούν προβλήματα με την παραγωγή άλλων μοντέλων.

Όπως εξήγησε ο εκπρόσωπος της «ΦαουΒε», Christoph Peine, «σταματήσαμε προσωρινά να δεχόμαστε παραγγελίες για το Polo GTI, λόγω υψηλής ζήτησης. Θα επανεκινήσουμε την παραγωγή του πετυχημένου μας μοντέλου στο τέλος του έτους, με τις πρώτες παραγγελίες για το 2021 να παραδίδονται εντός τριμήνου».

Να θυμίσουμε πως κάτω από το καπό του φιλοξενείται ο 2.0 TSI κινητήρας με απόδοση 200 ίππων και 320 Nm ροπής μεταξύ 1.500-4.350 σ.α.λ. Με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG των 6 σχέσεων, το Polo GTI επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ. και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 238 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 7,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 160 γρ./χλμ. (WLPT).

Πηγή: autogreeknews.gr