Μπύρα - αναψυκτικά: «Γκολ» στην κατανάλωση λόγω Euro και Ολυμπιακών Aγώνων

Η αγορά της μπύρας αλλά και των αναψυκτικών «ποντάρει» παραδοσιακά στην καλοκαιρινή περίοδο για την ενίσχυση την κατανάλωσης, λόγω των καλών καιρικών συνθηκών αλλά και του αυξημένου τουρισμού.

Μπύρα - αναψυκτικά: «Γκολ» στην κατανάλωση λόγω Euro και Ολυμπιακών Aγώνων

Το φετινό καλοκαίρι, ωστόσο, οι προσδοκίες για τόνωση των πωλήσεων και του τζίρου φαίνεται να είναι ακόμη υψηλότερες και εξαιτίας των μεγάλων αθλητικών γεγονότων, όπως το εν εξελίξει Euro 2024 καθώς και οι Ολυμπιακοί Αγώνες, στο Παρίσι που ακολουθούν στις 26 Ιουλίου. Με τους θεατές που παρακολουθούν τους αγώνες, είτε στο σπίτι τους, είτε κυρίως σε καταστήματα εστίασης να καταναλώνουν, σε μεγαλύτερες ποσότητες, μπύρες καθώς και μη αλκοολούχα ποτά.

Ενδεικτικά είναι όσα αναφέρει πρόσφατη ανάλυσή της η DBRS Morningstar, η οποία αναμένει σημαντική αύξηση της κίνησης στα μπαρ και τις παμπ λόγω του Euro 2024 και μάλιστα όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο, λόγω της αυξημένης κατανάλωσης των φιλάθλων. Αυτό, όπως εκτιμά πως θα οδηγήσει σε ώθηση στα έσοδα, έστω και προσωρινά, σε έναν κλάδο που βρέθηκε σε ένα δύσκολο περιβάλλον τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα, έρευνα της εταιρείας Takepayments, δείχνει ότι κατά τη διάρκεια του Euro 2024, μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο αναμένεται να καταναλωθούν 343,5 εκατ. λίτρα μπίρας ενώ η British Beer & Pubs Association αναμένει να πουληθούν επιπλέον 20 εκατ. pints μπύρας.

Στην ελληνική αγορά, οι κλάδοι τόσο της μπύρας όσο και των αναψυκτικών, αναμένουν σε κάθε περίπτωση, να πάρουν ώθηση από τις αυξημένες τουριστικές αφίξεις των καλοκαιρινών μηνών. Τα μεγάλα φετινά αθλητικά γεγονότα, εκτιμάται πως θα ενισχύσουν περισσότερο την τάση της κατανάλωσης. Πρόσφατα, ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης, μιλώντας σε δημοσιογράφους σχετικά με τον κλάδο της μπύρας, σημείωνε πως οι αναμενόμενες, αυξημένες τουριστικές αφίξεις στη χώρα μας το φετινό καλοκαίρι, δημιουργούν θετικές προσδοκίες για την πορεία στο σύνολο του έτους, σε συνδυασμό μάλιστα και με τα αθλητικά γεγονότα που παραδοσιακά αυξάνουν την κατανάλωση. Σημείωνε μάλιστα ότι «το Euro θα το δούμε με μπύρες σε καλές τιμές» εξηγώντας ότι, τουλάχιστον από πλευράς της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, δεν θα γίνουν νέες ανατιμήσεις.

Πηγή: Cnn.gr



Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232110