Η Εθνική έσπρωξε το Open
Στα ψηλά σκαλοπάτια της Nielsen λόγω Εθνικής ομάδα το Open, ή αλλιώς Epsilon.
Για την εβδομάδα 10-16/9/2018, το κανάλι έχει τη δεύτερη και την τρίτη θέση στο Top-20. Στην πρώτη είναι «Το τατουάζ» με το διπλό επεισόδιο της 16ης Σεπτεμβρίου και μέσον όρο 1.124.000 τηλεθεατές.
Η Εθνική και κατ’ επέκταση το Epsilon είχε τη δεύτερη και την τρίτη θέση με το πρώτο και το δεύτερο ημίχρονο αντίστοιχα του αγώνα με την Ουγγαρία, στον οποίο το συγκρότημα του Σκίμπε ηττήθηκε με 2-1. Όσον αφορά το πρώτο ημίχρονο, το παρακολούθησαν κατά μέσον όρο 889.000 φίλαθλοι και το β’ ημίχρονο 877.000.
Ολυμπιακός: Η συμβολή του… Βαλμπουενά
Στο Top-20 και η Εθνική ομάδα μπάσκετ και το ματς με τη Σερβία για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Η νίκη με 70-63 έστειλε σε υψηλά νούμερα την ΕΡΤ2. Συγκεκριμένα, στην 8η θέση είναι η δ’ περίοδος με 685.000 θεατές και στη 16η η γ’ περίοδος με 598.000.