Η F1 θα δείχνει περισσότερα αγωνιστικά στοιχεία το 2019

Νέα και περισσότερη πληροφόρηση προς τους θεατές κατά τη διάρκεια των αγώνων υπόσχεται η F1 για το 2019, έχοντας ήδη προχωρήσει τεχνολογικά και με τις κατάλληλες συμφωνίες.

Η F1 θα δείχνει περισσότερα αγωνιστικά στοιχεία το 2019

Έτσι, σε συνεργασία με την Amazon Web Services, η Φόρμουλα 1 θα παρέχει νέα στοιχεία και γραφήματα. Αυτό το πλάνο ξεκίνησε ήδη από τις αναμεταδόσεις του 2018 και στην επόμενη σεζόν αναμένονται ακόμα μεγαλύτερα βήματα.

Χαρακτηριστικά, ο διευθυντής των motorsports της F1 Ross Brawn δήλωσε ότι «στην επόμενη σεζόν θα διευρύνουμε την αγωνιστική γνώση της F1 για τους θεατές. ‘Έχοντας εξελίξει περαιτέρω τα τηλεμετρικά δεδομένα, όπως για τη θέση του μηχανοκίνητου, την κατάσταση των ελαστικών, ακόμα και τον καιρό, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το Sagemaker για να προβλέψουμε την απόδοση του διθέσιου, τα pit-stops και την αγωνιστική στρατηγική». Περισσότερη ενημέρωση λοιπόν για τους φαν του αθλήματος, ακόμα και με στοιχεία που μπορεί να μην έχουν ούτε οι ομάδες κατά τη διάρκεια των αγώνων!

Η φετινή αγωνιστική σεζόν έληξε με νικητή τον Λιούις Χάμιλτον. Ο Άγγλος οδηγός επικράτησε σχετικά εύκολα, καθώς από το Grand Prix του Μεξικό ήταν πια βέβαιο ότι θα έπαιρνε τον 5ο του τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή. Κορυφαίο φαβορί της F1 και για το 2019 αποτελεί ο Χάμιλτον, όπως δείχνει το στοίχημα της Sportingbet. Ο οδηγός της Mercedes έχει αποδείξει την αξία του στις πίστες και βάσει των τελευταίων επιδόσεων του, έχει όλα τα προγνωστικά με το μέρος του. Ο Χάμιλτον θεωρείται ο καλύτερος οδηγός της γενιάς του, και όχι άδικα αφού με τους τίτλους που έχει πάρει, ισοφάρισε πλέον με τον Φάντζιο και βρίσκεται πίσω, μόνο από τον 7 φορές το πρωταθλητή Σουμάχερ.

Για την επόμενη χρονιά τώρα, το πρόγραμμα του 2019 περιλαμβάνει 21 αγώνες, όπως και του 2018, ανοίγοντας με το Αυστραλιανό Grand Prix στις 17 Μαρτίου και κλείνοντας με τον αγώνα στο Άμπου Ντάμπι την 1η Δεκεμβρίου. Οι συνθέσεις των ομάδων της F1 έχουν ήδη ανακοινωθεί, με τις σημαντικότερες μεταγραφές να είναι η μετακίνηση του Ραϊκόνεν από τη Ferrari στη Sauber (με το Λεκλέρκ να παίρνει τη θέση του) και του Ρικιάρντο από τη Red Bull Racing στη Renault.