Mercedes SLC Final Edition: To τέλος της SLK

Η SLK αποχώρησε το 2016, όταν η 3η γενιά του roadster-coupe από την Στουτγκάρδη υπεβλήθη σε εκτεταμένο facelift και μετονομάστηκε σε SLC.

Mercedes SLC Final Edition: To τέλος της SLK

Δεν θα ήταν υπερβολή να ισχυριστεί κανείς πως ο αντίκτυπος της Mercedes SLK στην πορεία των roadster, συναγωνίζεται ευθέως αυτή του Mazda MX-5. Γιατί μπορεί το Miata να αναβίωσε και πρακτικά να έσωσε ολόκληρη την κατηγορία, αλλά η μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή της «sportlich leicht kurz» (σπορ ελαφρύ κόμπακτ) έφερε την επανάσταση στα ανοιχτά δίθυρα (και τα κάμπριο γενικότερα). Και τώρα ήρθε η ώρα να την αποχαιρετήσουμε.

Στα χαρτιά, βέβαια, η SLK αποχώρησε το 2016, όταν η 3η γενιά του roadster-coupe από την Στουτγκάρδη υπεβλήθη σε εκτεταμένο facelift και μετονομάστηκε σε SLC. Από τότε υπήρχε η φημολογία πως η σημερινή θα ήταν και η τελευταία «σπορ ελαφριά» Mercedes, με την Final Edition απλά να επικυρώνει τους ισχυρισμούς. Βαμμένη στο χαρακτηριστικό «Sun Yellow» κίτρινο χρώμα, το οποίο αποτέλεσε την βαφή λανσαρίσματος της πρώτης SLK, το 1996, και εξοπλισμένη με το πακέτο AMG η SLC Final Edition κλείνει την μεταλλική της οροφή και περνάει στο γκαράζ της Ιστορίας.

Διαθέσιμη με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων, οι Final Edition ξεκινάνε από την SLC 180 με τον 1.600αρη τούρμπο των 156 ίππων και 250 Nm ροπής. Στην συνέχεια συναντάμε την SLC 200 με τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 184 ίππων και 300 Nm ροπής, ενώ ακολουθεί η SLC 300 με επίσης 2λιτρο μοτέρ, αλλά την απόδοση στους 244 ίππους και τα 370 Nm ροπής. Οι επιδόσεις που χαρίζει είναι εξαιρετικές, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 5,8 δλ. και την τελική να περιορίζεται –ως γνωστό- στα 250 χλμ./ώρα. Οι SLC 180 και 200 εξοπλίζονται με 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο και προαιρετικά με το 9αρι αυτόματο G-TRONIC, με την «300αρα» να διατίθεται αποκλειστικά με το δεύτερο.

Κάτι που ισχύει και για την κορυφαία AMG SLC43, η οποία συνδυάζει το 9G-TRONIC με τον twinturbo V6 των 3 λίτρων και 390 ίππων, μαζί με 570 Nm ροπής. Εδώ το 0-100 χλμ./ώρα κατεβαίνει στα 4,6 δλ., ενώ η τελική παραμένει αμετάβλητη.

Εμφανισιακά, πέρα από το κίτρινο χρώμα, οι Final Edition ξεχωρίζουν χάρις στην χαμηλωμένη ανάρτηση, τους 18αρηδες τροχούς και τα ανάλογα σηματάκια, ενώ στο εσωτερικό τα δερμάτινα μπάκετ καθίσματα, η απομίμηση ανθρακονημάτων σε ταμπλό και κεντρική κονσόλα, το flat bottomed τιμόνι και τα ραμμένα σήματα «Final Edition» ξεκαθαρίζουν το συλλεκτικό της έκδοσης.

Πηγή: autogreeknews.gr