Έτσι άρχισε η καριέρα του Αλέκου Σακελλάριου στο σινεμά
Πολυτεχνίτης αλλά όχι ερημοσπίτης ο Αλέκος Σακελλάριος καταπιάστηκε με πολλά και διέπρεψε. Στο σινεμά πάντως βρήκε το δρόμο χάρις στη διορατικότητα ενός ανθρώπου...
Ο Σεφέρης έλεγε συχνά πως «Στην Ελλάδα είμαστε τραγικά αυτοδίδακτοι». Αυτός είναι ένας κανόνας που έχει τις εξαιρέσεις του, κυρίως όσον αφορά το επίρρημα τραγικά.
Ο Αλέκος Σακελλάριος δεν είχε φανταστεί ποτέ ότι θα γινόταν ένας από τους επιφανέστερους σκηνοθέτες στην Ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου. Η αρχική εμπλοκή του με το θέαμα ήταν ως κειμενογράφος, ενώ είχε αρχίσει ήδη να ασκεί δημοσιογραφία σε εφημερίδες και περιοδικά. Η συνεργασία του με τον Χρήστο Γιαννακόπουλο αρχικά στο θέατρο και ύστερα στον κινηματογράφο απέφερε τους καρπούς μιας μεγάλης επιτυχίας, ωστόσο ο Σακελλάριος δεν επαναπαύτηκε σε αυτό.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Με την παρότρυνση του Φιλοποίμενος Φίνου κάθισε στην καρέκλα του σκηνοθέτη και μεγαλούργησε, ενορχηστρώνοντας αριστοτεχνικά μερικές από τις πιο σημαντικές ταινίες του ελληνικού σινεμά στη δεκαετία του '50 και του '60.
Και να φανταστεί κανείς πως όταν ο Φίνος ζήτησε από τον Σακελλάριο να γράψει ένα σενάριο, εκείνος έγραψε το «Παπούτσι από τον τόπο σου» απαιτώντας να το σκηνοθετήσει ο Τζαβέλλας ή ο Ιωαννόπουλος. Ο Φίνος όμως που έβλεπε μακριά, του πρότεινε να αναλάβει ο ίδιος τη σκηνοθεσία. Έτσι άρχισαν όλα. Το σενάριο του Σακελλάριου γυρίστηκε χρόνια μετά από τον Γιάννη Δαλιανίδη με τον τίτλο: «Γαμπρός από το Λονδίνο». Η παλιά κόπια της πρώτης εκείνης ταινίας του '45 έχει πια χαθεί ή καταστραφεί.